شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف کشور

اتاق اصناف کشور

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی تا پایان سال جاری، استمرار خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

به گفته سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، حدود 7 تا 8 میلیون نفر در بیش از 3 میلیون واحد صنفی در سراسر کشور مشغول به کار هستند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمادگی داریم که بخش اعظمی از اختیارات فنی و حرفه‌ای را به بخش خصوصی واگذار کنیم و هیچ مرجعی بالاتر از اتاق بازرگانی برای تعیین صلاحیت حرفه‌ای نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نزدیکی به زمان برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در وزارت صنعت، معدن و تجارت، تشکل‌های بخش خصوصی را برآن داشت که حمایت همه جانبه خود را از وی اعلام کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف کشور وی با بیان اینکه بالغ بر 50 هزار واحد صنفی در آستانه تعطیلی قرار داشته یا تعطیل شده اند، گفت: قیمت گذاری دستوری از جمله دلایل مهم تعطیلی این واحدها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی وتصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: تقاضای تلفن همراه در بازار افزایش یافته و حجم فعلی واردات کفاف نیاز بازار را نمی‌دهد که همین موضوع قیمت‌ها را در بازار افزایش داده است.

خبرگزاری میزان

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای ارائه گزارش از برخی دستگاههای متولی درباره ارائه تسهیلات به کسب و کارهای خرد مطرح شده است و امیدواریم این گزارش‌ها سریع‌تر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شده تا در این زمینه تصمیمات عاجل گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اتاق اصناف ایران گفت: بسیاری از کسب و کارها در شیوع کرونا متضرر شدند و درصد آسیب‌دیدگی آنها متفاوت است و پرداخت تسهیلات کرونا به آنها باید براساس درصد آسیب باشد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم رونمایی از پیشرفته‌ترین نمونه لباس محافظتی ساخت ایران برای کادر درمان، گفت: نیاز کشور در زمینه لباس‌های محافظتی کادر درمانی با یک چهارم تا یک پنجم قیمت بهترین نمونه خارجی تامین شد و توان صادرات این محصولات وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم رونمایی از پیشرفته‌ترین نمونه لباس محافظتی ساخت ایران برای کادر درمان، گفت: نیاز کشور در زمینه لباس‌های محافظتی کادر درمانی با یک چهارم تا یک پنجم قیمت بهترین نمونه خارجی تامین شد و توان صادرات این محصولات وجود دارد.

خبرگزاری میزان

طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، رییس اتاق اصناف کشور، رییس بسیج اصناف کشور از پیشرفته‌ترین نمونه لباس محافظتی کادر درمانی که در ایران تولید شده، رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو گفت: نیاز کشور در زمینه لباس‌های محافظتی کادر درمانی با یک چهارم تا یک پنجم قیمت بهترین نمونه خارجی ظرف دو ماه تامین شد و توان صادرات این محصولات نیز در کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - عضو هیات نمایندگان مازندران در اتاق اصناف کشور با اشاره به ملزم بودن صنوف به دریافت کد رهگیری برای بازگشایی گفت: درحال حاضر 20 درصد صنوف مازندران کد رهگیری دریافت نکردند و بدون این شناسه مشغول به فعالیت هستند.

وب‌گاه الف

بررسی فایل های مشاوران املاک نشان می دهد به دلیل سودده بودن این روزهای بازار سرمایه، بسیاری از موجران به سمت رهن کامل رفته اند که با استقبال خوب مستأجران خصوصا زوج های جوان روبه رو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های مشاوران املاک نشان می دهد به دلیل سودده بودن این روزهای بازار سرمایه، بسیاری از موجران به سمت رهن کامل رفته اند که با استقبال خوب مستأجران خصوصا زوج های جوان روبه رو شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی فایل های مشاوران املاک نشان می دهد به دلیل سودده بودن این روزهای بازار سرمایه، بسیاری از موجران به سمت رهن کامل رفته اند که با استقبال خوب مستأجران خصوصا زوج های جوان روبه رو شده است.