شنبه 14 مهر 1403

اتاق اصناف کشور

اتاق اصناف کشور

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو مقوله جدای از یکدیگر است که نباید با یکدیگر خلط شود و با گران‌فروشی در اصناف باید به‌شدت مقابله کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که میزبان اعضای اتاق اصناف کشور بود درباره لزوم بررسی طرح‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌ها گفت: امروزه در دنیا وقتی یک طرحی می‌خواهد در یک مجموعه یا نهادی که تاثیرگذار است مطرح شود، درابتدا لازم است روی آن طرح و ایده کار کارشناسی صورت گیرد. اما در کشور ما رسم بر این است اگر طرحی ارائه می‌شود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اگر به ارزش‌های کشور و انقلاب علاقمند باشیم باید موانع را حتی اگر قانونی است شناسایی و در جهت اصلاح و حذف آن‌ها اقدام کنیم زیرا یکی از سرمایه‌های مهم هر کشور سرمایه‌های انسانی و تجارب آن‌ها است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: کاری که دستگاه قضائی و معاونت اجتماعی می‌تواند برای اصناف انجام دهد این است که نگذاریم آینده اصناف دستخوش تصمیمات خلق‌الساعه شود. اگر امنیت سرمایه‌گذاری را از حوزه‌های اصناف بگیریم باعث می‌شود کسانی که کار می‌کنند دچار دلسردی و کسانی هم که قصد شروع کار دارند به طور کل منصرف شوند.

خبرگزاری میزان

مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت گفت: گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب در فروش، احتکار، عرضه خارج از شبکه و... از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و تجارت استان‌ها به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار گرفته و در صورت مشاهده مشاهده هرگونه تخلف، مراتب جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معرو ف و نهی از منکر می‌گوید اهتمام جدی داریم که پوشاک و البسه نامتعارف به سرعت از سطح جامعه جمع‌آوری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: گرانی و گرانفروشی جزء منکرات است و ستاد امر به معروف به منظور نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها با همکاری اتاق اصناف ایران در این زمینه وارد می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گفت: از اسفند 98 تاکنون از سه میلیون و 550 هزار واحد صنفی بازدید کرده ایم. از این تعداد یک میلیون و 866 هزار واحد صنفی تذکر لسانی گرفته‌اند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام آمادی این دانشگاه برای توسعه آموزش های مهارتی کوتاه مدت با همکاری بخش های خصوصی و دولتی در سراسر کشور خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

دبیر کل اتاق اصناف کشور گفت: واحد‌های صنفی متخلف که بدون توجه به تعطیلات کرونایی به فعالیت های خود ادامه دهند پلمب خواهند شد.