جمعه 7 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر فنلاند ادعایی را در خصوص تلاش روسیه برای گسیل مهاجران به سوی اروپا مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان از اعزام یک ناوچه جدید به منطقه دریای سرخ خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

انجمن خودروسازان اروپا در گزارشی اعلام کرد که فروش خودرو در اتحادیه اروپا طی ماه مارس نسبت به سال گذشته 5.2 درصد کاهش یافته است که بیشترین کاهش از ژوئیه 2022 محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با درخواست آمریکا از اتحادیه اروپا برای همکاری در مقابله با چالش‌های چین، این اتحادیه قصد دارد به‌منظور آرام کردن کشاورزان معترض و مدیریت واردات غله از روسیه، تعرفه‌هایی برای واردات غله از روسیه و بلاروس وضع کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عمل کردن پدافند هوایی اصفهان در روز جمعه علیه ریزپرنده‌ها برای سومین بار طی دو سال گذشته اتفاق می‌افتد، این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که رینگ پدافندی در این استان از آمادگی بسیار بالایی برای رهگیری و انهدام هرگونه تهدید برخوردار است که در تبریز هم همین مساله به اثبات رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در 6 سال گذشته صعود کرده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز در کانال 97 دلار ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. یکی از موارد مهم تأثیرگذار بر پایداری صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی و فاصله آن با امید به زندگی است که مدت زمان بهره‌مندی از مزایا و مستمری بازنشستگی را نشان می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت در لایحه بودجه 1403...

وب‌گاه الف

داده‌های شرکت ورتکسا نشان داد صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال 2024، به بالاترین سطح در 6 سال گذشته صعود کرده است.

وب‌گاه گسترش

چین یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان نفت در جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه فرانسه با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه فلسطین گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌های منتشرشده برخی رسانه‌ها نشان می دهد خطوط هوایی یونایتد پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را تا ماه مه لغو کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در جریان گفتگوی ویدیویی خود با شرکت‌کنندگان در نشست اوکراین - ناتو، نقطه به نقطه «ادعاهای» کی‌یف نسبت به ائتلاف را بیان کرد. در این مراسم وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو حضور داشتند. زلنسکی تاکید کرد که اوکراین باید هفت سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت یا سامانه‌های دفاع هوایی مشابه، یک میلیون گلوله توپخانه، تا حد...