پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در واکنش به توافق ارمنستان و آذربایجان گفت: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. وزیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل کشی و توقف کشتار ملت ما را نشان داده، در تناقض است.»

خبرگزاری دانشجو

محمدصادق مهرجو گفت: تحریم‌های آمریکا در مقطع زمانی کنونی خیلی جدی دنبال نخواهد شد و صادرات نفت خام ما را خیلی با چالش مواجه نمی‌کند. روند تولید نفت خام در سال جدید افزایشی خواهد بود و متعاقب آن، صادرات ما هم در سطح فعلی حفظ خواهد شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه انگلیس خواستار جلوگیری از صادرات اقلام تحریمی و تقویت ماشین جنگی روسیه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس گفت: مخالفت تعاملات تجاری روسیه و قرقیزستان نیست اما با دولت قرقیزستان برای جلوگیری از تضعیف نظام تحریمی غرب علیه روسیه همکاری می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رسانه‌های انگلیس از سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا و برنامه دیدار او با مقامات اردن و مصر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه ایرلند با هدف تلاش برای آتش بس و توقف جنگ به غرب آسیا سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ا نسبت به ادامه وضعیت فاجعه‌بار انسانی در نوار غزه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: مادامی که منطقه روی آرامش نبیند و جنگ و خونریزی در منطقه ادامه یابد، فاجعه انسانی در باریکه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه سوئ گفت: می‌خواهیم که بسته چهاردهم تحریم‌های روسیه شامل ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی و اقداماتی برای محدود کردن ناوگان نفتکش‌های سایه روسیه باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه سوئد با اشاره از درخواست برای تصویب بسته چهاردهم تحریم‌ها برای روسیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل با چشم پوشی عامدانه از محکوم کردن اقدامات جنایت‌بار «اسرائیل» در غزه خواستار کاهش تنش منطقه‌ای و کاهش وضعیت فاجعه‌بار انسانی در غزه شد.