پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

خبرگزاری تسنیم

به گفته اندیشکده مستقل "بنیاد انرژی و مالی" (FIEF)، درآمدهای انرژی روسیه ممکن است در سال جاری میلادی با حمایت قیمت‌های بالای صادرات نفت به سطح بی‌سابقه‌ای برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هکرهای چینی به شبکه‌های فراهم کنندگان پهنای باند آمریکا دسترسی پیدا کردند و اطلاعاتی را از سیستم‌هایی که دولت فدرال برای استراق سمع مورد تائید دادگاه استفاده می‌کند، به دست آوردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میقاتی در بیانیه خود تاکید کرد: حمله نتانیاهو به ماکرون تنها به این دلیل که او خواستار توقف ارسال سلاح برای اسرائیل جهت جنگ در غزه شده و راه‌حل سیاسی را به جای ادامه دادن به جنگ، اولویت قرار داده، نشان‌دهنده درست بودن موضعگیری فرانسه است.

وب‌گاه ورزش سه

مقصد کاپیتان تیم ملی سرانجام مشخص شد: علیرضا جهانبخش با انتقالی بزرگ به سری آ ایتالیا خواهد پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر جدید انگلیس در ایران که در ماه جاری میلادی ماموریت خود را در تهران آغاز می‌کند، پیشتر به‌عنوان سفیر لندن در بیروت و همچنین کاردار موقت انگلیس در افغانستان فعالیت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

با پیشرفت صنعت جهانی فضا، انواع ماهواره‌ها داده‌های حیاتی را فراهم کرده که به دانشمندان این امکان را می‌دهند که پدیده‌هایی مانند انتشار گازهای گلخانه‌ای، جنگل‌زدایی و افزایش سطح دریاها و... را بررسی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوان محاسبات کشور کارنامه وصول مالیات خودروهای لوکس در سال 1402 را منتشر کرده که نشان می‌دهد 90درصد از دارندگان این خودروها از پرداخت مالیات لوکس‌ها خودداری کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های فلسطینی از حملات شدید ارتش اشغالگر اسرائیل به مناطق مختلفی در شمال غزه خبر دادند که در جریان آن 30 فلسطینی شهید و 150 تن زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم

بانک اینترنتی ریولت با انتقاد از غول رسانه اجتماعی آمریکا یعنی شرکت متا، تأکید کرد که این شرکت به منظور محافظت از کاربران خود در برابر کلاهبرداری‌های آنلاین می‌بایست اقدامات بیشتری انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

در بزرگترین اختلاف تجاری بین دو ابرقدرت اقتصادی جهان طی یک دهه اخیر، اعضای اتحادیه اروپا روز جمعه موافقت کردند که تعرفه‌هایی را بر واردات خودروهای برقی چین اعمال کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فائو پیش بینی کرد در فصل جدید بازار جهانی غذا روی آرامش را خواهد دید. طبق داده‌های سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد نسبت ذخیره جهانی غلات به مصرف 30.6 درصد خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فائو پیش بینی کرد در فصل جدید بازار جهانی غذا روی آرامش را خواهد دید. طبق داده‌های سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد نسبت ذخیره جهانی غلات به مصرف 30.6 درصد خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: 2200 شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی در کشور وجود دارد که 40 درصد نیاز کشور در این حوزه در داخل تولید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پدرو آلمودوار، کارگردان مطرح اسپانیایی، پنجاهمین جایزه سینمایی چاپلین را از مرکز فیلم لینکلن دریافت خواهد کرد.