سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقی مستقل از آنروا به ریاست «کاترین کولونا» وزیر خارجه سابق فرانسه، ادعاهای رژیم اسرائیل درباره این نهاد بین المللی را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین برای دومین بار در یک ماه گذشته به مسئله مذاکره با روسیه اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور صربستان خبر داد که این کشور به صلح و گفتگو با کوزوو تحت نظارت اتحادیه اروپا متعهد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه ایرلند به طرح ادعا‌های بی اساس درباره حمایت از غزه پرداخت. «مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز دوشنبه مدعی شد: اسرائیل باید فوراً جنگ علیه غزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک‌های بشردوستانه به دست غیرنظامیان برسد. وزیر خارجه ایرلند، امروز پیش از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع خاورمیانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) در دیدار با «الهام علی‌اف» همتای آذربایجانی خود، مسائل امنیتی قفقاز جنوبی را «بسیار حساس» خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر ارمنستان و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی در نشستی در ایروان در مورد تعیین مرزهای ارمنستان و آذربایجان رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «تویو کلار» نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی امروز (دوشنبه) در نشستی در ایروان، موضوع تعیین مرز و تحدید حدود میان ارمنستان و آذربایجان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر مجارستان گفت که رهبران اروپایی وارد جنگ اوکراین شده‌اند و آنها این جنگ را جنگ خود می‌دانند و با آن همچون جنگ خود مبارزه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم سیاه‌نمایی غرب علیه دفاع مشروع ایران دربرابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم سیاه‌نمایی غرب علیه دفاع مشروع ایران دربرابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای شورای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم سیاه‌نمایی غرب علیه دفاع مشروع ایران دربرابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

وب‌گاه عصر ایران

جوسپ بورل در نشست با خبرنگاران در لوگزامبورگ عنوان کرد که تحریم های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه گروه‌های نبابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل امروز به زخمی شدن سه هزار و 294 نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ علیه غزه تاکنون اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه فایننشال تایمز فاش کرد که اتحادیه اروپا و ناتو فشاری را علیه نخست‌وزیران یونان و اسپانیا وارد می‌کنند تا این کشورها سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته خود را به اوکراین بفرستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نشریه اسرائیلی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش این رژیم به دلیل شکست در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ضرورت تحریم بیشتر علیه شهرک نشینان صهیونیست تندرو تاکید کرد.