دوشنبه 16 مهر 1403

اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد الکترونیک قابل تقدیر است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد الکترونیک قابل تقدیر است

عضو شورای شهر تهران گفت: اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد الکترونیک کاری قابل تقدیر است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اقراریان در جریان نودوسومین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز به ریاست مهدی چمران برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در حوادث اخیر در شهر تهران، اظهار کرد: جا دارد از بسیجیان نیز جهت برقراری امنیت قدردانی کنیم که دلاورمردان بسیجی در این شب‌ها ایستادند و با صبوری و مدارا برخورد کردند.

وی همچنین با اشاره به ابهامات صورت گرفته در راه‌اندازی پنجره واحد در شهرداری تهران گفت: چندی پیش آقای زاکانی در برنامه تلویزیونی "صف اول" اعلام کرد که شهرداری تهران به پنجره واحد متصل شده است، اما جالب است که روز بعد مقام مسئولی از وزارت اقتصاد اعلام کرد که شهرداری تهران هنوز به پنجره واحد خدمات الکترونیکی وصل نشده است و اینگونه اظهارات مردم را دچار سردرگمی می‌کند.

اقراریان با انتقاد از اینگونه اظهارات و انداختن تقصیر به گردن دستگاه‌ها و نهادهای دیگر گفت: با این شرایط حالا باید پیدا بکنید پرتقال فروش را! و به نظر می‌رسد که چنین اظهاراتی مناسب نباشد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون شهرداری تهران ملزم و مکلف است که به پنجره واحد الکترونیک وصل بشود، گفت: اگر شهرداری وصل شده است که کار قابل تقدیری است اما اگر وصل نشده است می‌تواند آن را از طریق سخنگوی شهرداری یا روابط عمومی اعلام کند تا ما بدانیم که در این زمینه چه کسی کوتاهی کرده است؟ شهرداری یا وزارت اقتصاد تا بتوانیم آن را پیگیری بکنیم.

وی گفت: موضوع پنجره واحد موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند در راستای مبارزه با فساد فعالیت داشته باشد و شهرداری مکلف به راه‌اندازی آن است.

به گزارش تسنیم، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز با اشاره به تخریب اموال شهرداری تهران در اعتراضات و اغتشاشات اخیر در شهر تهران گفت: متاسفانه خسارات فراوانی به شهرداری تهران وارد شده و هزینه زیادی جهت بازسازی و تعمیر آن به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به تخریب و خسارت وارد شده به اموال عمومی شهرداری تهران که قابل توجه هم بوده است، انتظار می‌رود که شهرداری تهران گزارش دقیقی از خسارات وارد شده به همراه هزینه آن برآورد و در اختیار شورای شهر تهران قرار بدهد تا بتوانیم ما نیز آن را اطلاع‌رسانی کنیم.