دوشنبه 11 تیر 1403

احداث دو پارکینگ طبقاتی در بوشهر / زمین کارخانه آسفالت شهرداری بندر بوشهر را آب برد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
احداث دو پارکینگ طبقاتی در بوشهر / زمین کارخانه آسفالت شهرداری بندر بوشهر را آب برد

پورکبگانی گفت: زمین کارخانه اسفالت شهرداری 60 هکتار بوده که فقط شش هکتار آن باقی مانده که در مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی مقرر شد 50 هکتار زمین روبروی منطقه ویژه به شهرداری اختصاص داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ جعفر پورکبگانی، رئیس شورایشهر بوشهر اظهار کرد: مسائل فرهنگی را به صورت ویژه دنبال دنبال می‌کنیم و در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی به این منظور اختصاص می‌یابد.

پورکبگانی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورای شهر بوشهراست و با پیگیری مستمر و تلاش شبانه روزی پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های شاخصی که شهروندان را عذاب تکمیل خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: پیمانکار جدید تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی انتخاب شده و همچنین با انتخاب پیمانکار فاز یک گذر سرتل به نیروگاه، کارگاه این پروژه نیز تجهیز شده است.

وی ابراز کرد: مشکل آب و برق آرامستان وادی الرحمه حل شد و عملیات آسفالت جاده دسترسی به آن به زودی انجام عملیاتی می‌شود.

دو هزار میلیارد تومان اموال غیر منقول در شهرداری

پورکبگانی عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک شهری دو پارکینگ طبقاتی در خیابان امام خمینی و گاراژ دریابگرد از محل اعتبارات حذف پارکینگ و مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: دو هزار میلیارد تومان اموال غیر منقول در شهرداری وجود دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه شهر ایجاد می کند.

عدم کارایی بخشی از نیروی اسنانی

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: در حالی که شهرداری درجه 10 هستیم و باید 500 تا 600 نیرو طبق چارت داشته باشیم اما با دو هزار نیرو مواجه هستیم که خیلی از آنها کارایی و تخصص لازم را ندارند و از این رو آموزش نیروهای شهرداری در همه زمینه‌ها ضروری است که امیدواریم بزودی این امر با حضور اساتید حوزه‌های علمی و اخلاق صورت گیرد.

پورکبگانی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 1400 با چالش جدی مواجه هستیم زیرا مبلغ 100 میلیارد تومان وام 18 درصد دیده شده که با توجه به تجربه شهرداری در اخذ وام، اعضای شورا مخالف این امر هستند.

اختصاص 50 هکتار زمین روبروی منطقه ویژه به شهرداری

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: زمین این کارخانه 60 هکتار بوده که فقط شش هکتار آن باقی مانده که در مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی مقرر شد 50 هکتار زمین روبروی منطقه ویژه به شهرداری اختصاص داده شود.

انتهای پیام //