شنبه 1 اردیبهشت 1403

احسان علیخانی

احسان علیخانی

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: اوایل کمی تعجب می‌کردیم اما آرام آرام عادت کردیم به این رفتار مدیریتی در تلویزیون که می‌شود یک برنامه پرمخاطب را بی‌هیچ دلیل منطقی تعطیل کرد.

وب‌گاه فرارو

احسان علیخانی با انشتار یک پست در ایسنتاگرام از یحیی گل محمدی حمایت کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروین می‌گوید هواداران پرسپولیس نباید پشت این تیم را با یک باخت خالی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باز هم از ورود زنان به ورزشگاه در بازی پرسپولیس و الدحیل ممانعت به عمل آمد. باز هم از ورود زنان به ورزشگاه در بازی پرسپولیس و الدحیل ممانعت به عمل آمد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تعداد زیادی از زنان را به بهانه‌ای به استادیوم راه نمی‌دهند. مأموران زن و مرد زنجیره‌ای انسانی جلوی ورودی شماره دو ورزشگاه آزادی تشکیل داده‌اند و سدی مقابل پیشروی زنان شده‌اند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از شرایط عجیب خودش هنگام پنالتی گولسیانی برابر الدحیل قطر، متنی نوشت. علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از شرایط عجیب خودش هنگام پنالتی گولسیانی برابر الدحیل قطر، متنی نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس، ستاره بی‌چون و چرای میدان در دیدار پرسپولیس برابر الدحیل در ورزشگاه آزادی بود. او که بارها در مقابل حملات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری باورنکردنی از ژاله صامتی بازیگر مطرح و بسیار توانمند ایرانی با ظاهری بسیار متفاوت منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ شبکه سه سیما سی ساله شد. شبکه‌ای که شعارش این بود: شبکه سه، شبکه جوان. جوانی که حالا در سی سالگی روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این شبکه 14 آذر ماه 1372 کار خود را با سه و نیم ساعت پخش روزانه شروع کرد و از سال 78 پخش 24 ساعته آن شروع شد. شروعی پر قدرت در دهه هشتاد با بهترین سریال ها، بهترین مجری ها، بهترین برنامه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان علیخانی یک استوری طوفانی درباره باخت پرسپولیس منتشر کرد. احسان علیخانی یک استوری طوفانی درباره باخت پرسپولیس منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ احسان علیخانی با گذاشتن یک استوری احساسی به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان علیخانی با گذاشتن یک استوری احساسی به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبلی درباره نبود هنرمندان در تلویزیون معتقد است؛ اتفاقاً برخی هنرمندان به‌اشتباه، خودشان حضورشان را در رسانه ملی کمرنگ کرده‌اند. هیچ‌کس از آن‌ها نخواسته است که بروند، بلکه برعکس ما خواستیم که بمانند طرح بدهند، بازی کنند و اجرا کنند. با این‌حال ما به دیدگاهشان احترام می‌گذاریم و معتقدیم صداوسیما خانه هنرمندانی است که می‌خواهند به هویت و تاریخ این ملت خدمت کنند.

وب‌گاه منیبان

بر اساس آخرین پیگیری ها، به زودی احسان علیخانی با فصل چهارم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در شبکه سه دیده خواهد شد. روزنامه هفت صبح نوشت:

وب‌گاه عصر ایران

شنیده‌ها حکایت از بازگشت احسان علیخانی به قاب تلویزیون با برنامه عصر جدید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفت صبح نوشت: شنیده‌ها حکایت از بازگشت احسان علیخانی به قاب تلویزیون با برنامه عصر جدید دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

خبرهایی در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که قرار است فصل تازه‌ای از «عصر جدید» ساخته شود اما واقعیت حکایت از اتفاق دیگری دارد.