دوشنبه 2 مهر 1403

ادامه روند افزایش تعداد صندلی‌های پروازی آسمان در آستانه نوروز 1402/ یک هواپیمای دیگر وارد ناوگان شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ادامه روند افزایش تعداد صندلی‌های پروازی آسمان در آستانه نوروز 1402/ یک هواپیمای دیگر وارد ناوگان شد

هواپیمای (B737(EP_APQ بعد از تست پروازی از تاریخ 1401/12/5 در ناوگان هواپیمایی آسمان عملیاتی شد.‌

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، هواپیمای بوئینگ 737 بعد از انجام بازرسی‌های سنگین روز پنجم اسفند امسال عملیاتی شد.

این پروژه با تلاش شبانه روزی متخصصان و جوانان فنی مهندسی شرکت آسمان در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفت؛ ارتقای تعداد صندلی پروازی آسمان بخشی از برنامه مدیرعامل آسمان در راستای توسعه این شرکت هواپیمایی است. ا‌نجام تعداد زیادی از امریه‌های اجباری و تعویض دو ارابه فرود و همچنین بازرسی‌های سنگین در قسمت کابین و کارگوها از نکات قابل توجه این بازرسی است. این هواپیما روز پنج شنبه چهارم اسفند 1401 از ساعت 15:15 حدود 1.5 ساعت پرواز آزمایشی انجام داد و پس از اطمینان از بازرسی های انجام شده، روز جمعه 5 اسفند به خطوط پروازی پیوست.

این بوئینگ 737 روزانه حداقل هشت پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌دهد. این مهم که بخشی از برنامه توسعه ناوگان آسمان است، با پیگیری و تاکیدات خلبان شیرودی مدیرعامل هواپیمایی آسمان و در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و به دنبال سیاستهای ابلاغی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری محقق شد. پیش از این و در ماه گذشته، با تامین موتور، یک فروند فوکر 100 شرکت آسمان نیز به خطوط پروازی این شرکت هواپیمایی پیوسته بود.