شنبه 29 اردیبهشت 1403

ادای احترام سردار رادان به سید الشهدای مقاومت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ادای احترام سردار رادان به سید الشهدای مقاومت

کرمان - فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان با حضور در گلزار شهدای کرمان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

وی همچنین در جوار مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهیدان جواد کریمی و مجید امیری دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار رادان افزود: بنا به توصیفی که یکی از همرزمان از شهید کریمی داشت متوجه خصوصیات برجسته بسیاری در این شهید عزیز شدیم که بسیار فعال، خداجو و مسجدی بود و هم اکنون جای خالی‌اش هم برای ما و هم خانواده‌اش جای دلتنگی دارد.

وی خطاب به والدین این شهید و شهید مجید امیری بیان کرد: این شهید عزیز وظیفه فرزندی را در حق والدین ادا کرد و به همین سبب بود که در آئین تشییع او دیدیم مردم چه حضوری داشتند، چون وی با خدا معامله کرد.

سردار رادان با اشاره به اینکه خداوند با انتخاب شهید به والدین و خانواده اش مدال افتخار پدر، مادر، همسر و فرزند شهید عطا کرده است، گفت: مسیر این شهدا راه امام حسین علیه السلام و راه حضرت زینب (س) است و اگر این راه را برویم مستوجب شفاعت شهدا هستیم.

منبع: مهر