دوشنبه 16 مهر 1403

ادعای جنجالی بیرانوند / 20 میلیارد را نمی‌دهم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ادعای جنجالی بیرانوند / 20 میلیارد را نمی‌دهم

اقتصادنیوز: دروازه‌بان تیم تراکتور گفت: 20 میلیارد را که به پرسپولیس نمی‌دهم 5 میلیاردی که به هیات مدیره این باشگاه شیرینی دادم نیز پس می‌گیرم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علیرضا بیرانوند پس از شکست 2 بر یک تراکتور مقابل فولاد، اظهار داشت: از همه هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم. به تیم فولاد هم تبریک می‌گویم. پس از چند بازی خارج از خانه، باید برای دیدارهای خانگی نیز شخصیت به دست آوریم. باید مانند دیدارهای خارج از خانه در تبریز هم با قلب‌مان بازی کنیم. متاسفانه هنوز این اتفاق برای ما نیفتاده و صدرنشینی را از دست دادیم. وی افزود: در 3 دیدار از 7 بازی 10 نفره شدیم که 2 بازی از آنها در تبریز بوده است. امیدوارم هرچه سریع‌تر بچه‌ها به این نتیجه برسند که شخصیت بردن جلوی هواداران خود را به دست بیاوریم و اتفاقات خوبی بیفتد. هنوز هیچ چیزی تمام نشده است‌. قبل از گل اول فولاد نتوانستیم به دلیل تمرکز نداشتن از 3_2 موقعیت خوب خود استفاده کنیم. روی بدشانسی 10 نفره شدیم. در نیمه دوم نیز با وجود 10 نفره شدن، نسبت به فولاد سرتر بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. دروازه‌بان تراکتور اضافه کرد: به هر حال شرایط سخت است. تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند، بهترین بازی خود را مقابل تراکتور انجام می‌دهند. شاید برای کم گل خوردن به زمین بیایند اما وقتی یک گل می‌زنند دفاعی بازی می‌کنند. باید هرچه سریع‌تر شخصیت را به دشت بیاوریم. امیدوارم از بازی خارج خانه بعدی مقابل گل‌گهر بتوانیم یک استارت خوبی بزنیم.

خبر مرتبط سکوت بیرانوند مقابل رأی جنجالی / نخستین تصویر از گلر تراکتور بعد از دریافت حکم پر سروصدا

اقتصادنیوز: علیرضا بیرانوند امروز در استادیوم یادگار امام تبریز آخرین تمرین تیمش را پیش از دیدار با فولاد انجام داد.

بیرانوند درمورد دلیل واکنش ضعیف خود روی گل اول فولاد، گفت: تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و سرتر از فولاد بود اما پس از 10 نفره شدن، مقداری ذهن بچه‌ها خراب شد. در همان لحظه نیز گل خوردیم اما در نهایت نتوانستیم مقابل هواداران خود سربلند باشیم که از انها معذرت‌خواهی می‌کنم. قطعا این بچه‌ها در بازی‌های بعدی جبران می‌کنند تا دلشان شاد شود. وی درباره داوری این بازی، تصریح کرد: نمی‌توانیم به داوری اعتراض کنیم. هر اتفاقی درون محوطه بیفتد، VAR بررسی می‌کند. داوران با وجود این سیستم قضاوت خیلی خوبی انجام می‌دهند. دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور درمورد حکم کمیته وضعیت علیه خودش، توضیح داد: فقط می‌خواهم بگویم نه تنها 20 میلیارد را نمی‌دهم بلکه 5 میلیاردی که هیات مدیره پرسپولیس از من بابت اضافه گردن الحاقیه قرارداد شیرینی گرفت پس می‌گیرم. زیاد هم ادامه بدهند ویدئویش بیرون می‌آید.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ادعای جنجالی بیرانوند / 20 میلیارد را نمی‌دهم 2