یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ادعای جنجالی کریستیانو رونالدو

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ادعای جنجالی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، واکنشی جنجالی به مردود اعلام شدن گلش مقابل الشباب داشت.

النصر دومین برد این فصل خود را مقابل الشباب به دست آورد. این تیم موفق شد در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ عربستان با دبل کریستیانو رونالدو حریف خود را 4-0 شکست دهد؛ ستاره پرتغالی شانس هت‌تریک در این دیدار را داشت، اما تصمیم داور او را از این کار بازداشت.

رونالدو در دقیقه 19 و تنها 6 دقیقه بعد از گل اولش که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود یک بار دیگر دروازه الشباب را باز کرد، اما داور این گل را بعد از بازبینی صحنه در VAR مردود اعلام کرد.

مهاجم پرتغالی النصر در صحنه یاد شده با یک پرش بلند و ضربه سری زیبا اقدام به باز کردن دروازه حریف کرد، اما داور معقتد بود که او برای زدن این گل، مدافع الشباب را هل داده است.

لغو این گل خشم شدید کریستیانو رونالدو را به همراه داشت. این بازیکن در حالی که از تصمیم داور شگفت زده شده بود، دلیل این تصمیم را از او پرسید و زمانی که پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکرد، به این جمله بسنده کرد: "تصمیمات همیشه علیه من است! "

رونالدو در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که هفته گذشته نیز قضاوت فو مینگ، داور چینی بازی النصر - شباب الاهلی، او را حسابی از کوره به در کرده بود. او امشب بعد از مردود اعلام شدن گلش ادعایی مطرح کرد که می‌تواند خیلی جنجالی باشد؛ ستاره گران‌قیمت النصر مدعی شده که تصمیمات در لیگ عربستان علیه اوست.

منبع: ورزش سه

از میان اخبار

سپاهان 10 نفره هم حریف ندارد

3 روز سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس؛ مهاجم خارجی کیست؟

والیبال ایران درخطر از دست دادن المپیک

عصبانیت مردامند از سوال یک خبرنگار