چهارشنبه 18 مهر 1403

ادعای معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال / استقلال و النصر در تهران برگزار می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ادعای معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال / استقلال و النصر در تهران برگزار می‌شود

حامد مومنی مدعی شد که تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی بر تغییر مکان دیدار استقلال و النصر به دست فدراسیون نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تحولات اخیر منطقه و تغییر مکان بازی ایران و قطر از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، شایعاتی درباره مکان برگزاری دیدار استقلال و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد. این بازی که قرار است در تاریخ اول آبان در تهران برگزار شود، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، به ویژه با توجه به حساسیت سیاسی و ورزشی میان دو کشور و همچنین حضور کریستیانو رونالدو در تیم النصر.

گزارش‌هایی مبنی بر احتمال تغییر مکان این دیدار به کشوری ثالث در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی منتشر شد. این شایعات به دنبال درخواست برخی باشگاه‌ها و تیم‌ها از جمله تیم ملی قطر و خود باشگاه النصر برای بازی در کشور ثالث قوت گرفت، به ویژه پس از انتقال محل بازی تیم ملی ایران با قطر. هواداران استقلال نیز نگران این موضوع بودند که بازی حساس تیم‌شان از تهران خارج شود و تیم النصر در مکانی دیگر به مصاف آن‌ها برود.

با این حال، حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، در گفت‌وگویی رسمی اعلام کرد که هیچ‌گونه نامه یا درخواستی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا یا باشگاه النصر در خصوص تغییر مکان این بازی به کشوری ثالث دریافت نشده است. او تأکید کرد: "تا این لحظه که من در خدمت شما هستم، تمامی هماهنگی‌ها انجام شده تا در تهران میزبان تیم النصر باشیم."

مومنی همچنین افزود که تمامی مسائل اجرایی این دیدار توسط مسئولان مربوطه در حال پیگیری است و باشگاه استقلال آمادگی کامل برای میزبانی از این مسابقه مهم را دارد. البته مشخص نیست که اظهارات مومنی در نهایت با تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز هم‌راستا خواهد بود یا خیر ولی چیزی که مشخص است، تا این لحظه، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم قطعی برای تغییر مکان دیدار استقلال و النصر نگرفته مگر اینکه در روزهای آینده نظر AFC تغییر کند.