سه‌شنبه 17 مهر 1403

ادعای کیهان: زنان توییت زدند مردانی، کنارمان شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دادند اما به ما تعرض می‌کردند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ادعای کیهان: زنان توییت زدند مردانی، کنارمان شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دادند اما به ما تعرض می‌کردند

کیهان در یادداشت «همین است فلسفه حجاب!» نوشت: چرا برخی از دختران و زنان کشور ما فارغ از هیاهوی رسانه‌ای‌، در خلوت خود به این هشدار قرآنی و عقلی فکر نمی‌کنند که دشمن با رنگ و لعاب زیبا به‌دنبال بی‌عفتی آنهاست؟

  • مرد باغیرت سبزواری در دفاع از ناموس دیگری جان خود را از دست می‌دهد. سال‌ها قبل شهید خلیلی هم ماجرایی این‌گونه داشت و در برابر تعرض اشرار و اراذل به دخترانی که متاسفانه وضعیت حجاب مناسبی هم نداشتند، به فیض شهادت نائل گشت.
  • در اغتشاشات اخیر هم برخی از زنان توئیت زدند که مردانی که در کنار ما شعار زن - زندگی - آزادی می‌دادند به ما تعرض می‌کردند و یا از ما درخواست شماره تماس داشتند. حال سؤال این است که چرا برخی از دختران و زنان کشور ما فارغ از هیاهوی رسانه‌ای‌، در خلوت خود به این هشدار قرآنی و عقلی فکر نمی‌کنند که دشمن با رنگ و لعاب زیبا به‌دنبال بی‌عفتی آنهاست؟
  • آیا حفظ امنیت جامعه و خود بانوان‌، ارزش حفظ حجاب را ندارد؟ واقعیت از هر دلیل و استدلال گویاتر است. زیرا ممکن است در برابر هر دلیلی انسان پاسخی داشته باشد اما آنچه عیان است نیازی به بیان ندارد و هر عاقلی بدیهیات را درک و قبول می‌کند. آفتاب آمد دلیل آفتاب. پس هر عاقلی باید از واقعیت‌ها عبرت گیرد و درصدد آزمودن آزموده نباشد.

بیشتر بخوانید:

21220

کد خبر 1761616