شنبه 29 اردیبهشت 1403

اراضی ده‌ونک متعلق به 10 هزار دانشجو دانشگاه الزهرا است / ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اراضی ده‌ونک متعلق به 10 هزار دانشجو دانشگاه الزهرا است / ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا ناظم بکایی، رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری که امروز برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت زمین‌های اطراف دانشگاه گفت: دانشگاه الزهرا با هیچ کسی مشکل ندارد و اختصاص این زمین‌ها به دانشگاه به صورت قانونی است و ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم. وی در خصوص گودبرداری اخیر این دانشگاه افزود: ابن گودبرداری برای ساخت پروژه جدید...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا ناظم بکایی، رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری که امروز برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت زمین‌های اطراف دانشگاه گفت: دانشگاه الزهرا با هیچ کسی مشکل ندارد و اختصاص این زمین‌ها به دانشگاه به صورت قانونی است و ساکنان اطراف دانشگاه را متصرفین غیر قانونی تلقی می‌کنیم.

وی در خصوص گودبرداری اخیر این دانشگاه افزود: ابن گودبرداری برای ساخت پروژه جدید دانشگاه بود که بر اساس مجوز‌های قانونی انجام شده است.

وی ادامه داد: از سنوات قبلی افرادی ساکن بودند که هیچ سندی یا برگه‌ای برحسب اینکه مالکیت آنها را ثابت کند وجود ندارد. طی دوسال این پرونده در دادگاه‌های جمهوری اسلامی مطرح بود و رای نهایی صادر شده همانی بود که همه آگاه شدید که بهره بردار این زمین‌ها دانشگاه الزهرا است.

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: برحسب حقی که قانون به دانشگاه الزهرا داده و این اراضی متعلق به 10 هزار دانشجوی در حال تحصیل هستند؛ به همین خاطر هرگونه مانع تراشی در بهره برداری دانشگاه که برای استفاده آن در جهت رفاه دانشجویان خواهد بود در واقع ضایع کردن حق تمامی این دانشجویان است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر اقدام عمرانی بر اساس قوانین و مقررات صورت می‌گیرد، در خصوص این مجمتع نیز تمامی مراحل قانونی طی شده و ان شاالله اتمام پروژه بین یک تا یک و نیم سال دیگر پایان خواهد یافت.