شنبه 1 اردیبهشت 1403

ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم اولویت مجلس است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم اولویت مجلس است

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: شناسایی مشکلات و طرح آن‌ها در کمیسیون‌های تخصصی با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم، اولویت نمایندگان مردم در خانه ملت است.

علیرضا نظری شامگاه پنجشنبه در میز خدمت مسئولان خمین در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان افزود: به منظور بررسی مشکلات و تلاش برای رفع آنها، برگزاری جلسات متعدد با وزرای دولت در دستور کار مجلس قرار گرفته است. وی تصریح کرد: افزایش نظارت‌ها در بخش های مختلف اقتصادی و خدماتی با هدف افزایش سطح خدمت رسانی، مورد توجه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

فرماندار خمین نیز با اشاره به ناکافی بودن خدمات ارائه شده به مردم در محله‌های حاشیه ای شهر اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنها وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است. احمد طهرانی گفت: ارائه خدمات به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهر باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار داشته باشد و مناطق حاشیه‌ای نباید در بحث ارائه خدمات فرقی با مناطق مرکزی داشته باشند. وی با اشاره به لزوم بازنگری در طرح تفصیلی شهر خمین افزود: رویکرد ما در شهرستان توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای شهر است که برای تحقق این موضوع مردم نیز باید با مسئولان همکاری و تعامل داشته باشند و از ساخت و سازهای غیر مجاز در این مناطق خودداری کنند. فرماندارخمین اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات در سطح کشور باید مسائل و مشکلات محله‌های مختلف بررسی و رفع مشکلات براساس اولویت انجام شود. افزایش گشت های انتظامی در سطح محله عباس آباد، ایجاد خط تاکسی، ایجاد ورودی و خروجی ایمن، کمک برای ساخت سرویس بهداشتی مسجد امام حسن (ع)، آسفالت کوچه ها و معابر، تامین روشنایی معابر، ایجاد شبکه فاضلاب در محله عباس آباد از جمله خواسته‌های مردم در این میز خدمت بود. شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و 70 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن شهر هستند.

*س_برچسب‌ها_س*
ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم اولویت مجلس است 2