شنبه 8 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح همچنین از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد. مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:‌برنامه‌ریزی شده که در سال جدید صد درصد سربازان که اعزام می‌شوند 5 مهارت عمومی که شامل مهارت کسب و کار، سواد حقوقی و مالی سواد رسانه‌ای و اینترنتی، آموزش مهارتی، سبک زندگی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

. از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. روزنامه اعتماد نوشت: از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله 25 کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است. فرماندار شاهرود از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در این شهرستان و حوالی شهر مجن خبر داد. ابوطالب جلالی از وقوع زلزله به بزرگی 3.9 ریشتر در ساعت 7:40 صبح سه شنبه در شاهرود خبر داد و بیان کرد: محل وقوع زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان و گسل امیریه بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهمن و اسفند 1402 و فروردین 1403 بارندگی‌های خوبی در برخی از نقاط کشور داشتیم و موجب شد تا وضعیت آبی در 10 استان بهبود یابد و شرایط آبی دو رودخانه کرخه و کارون هم بهتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری 63 میلیون و 647 هزار نفر شب بود که 13 میلیون و 951 هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از اتمام تهیه نقشه حریم گسلی 6 شهر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی 10 شهر به اتمام رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، آمار سفرهای نوروز و عید فطر را اعلام کرد. بر این اساس، خراسان رضوی صدرنشین سفرهای نوروزی 1403 شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.