پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اردبیل

اردبیل

وب‌گاه مشرق نیوز

بهمن و اسفند 1402 و فروردین 1403 بارندگی‌های خوبی در برخی از نقاط کشور داشتیم و موجب شد تا وضعیت آبی در 10 استان بهبود یابد و شرایط آبی دو رودخانه کرخه و کارون هم بهتر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری 63 میلیون و 647 هزار نفر شب بود که 13 میلیون و 951 هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از اتمام تهیه نقشه حریم گسلی 6 شهر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی 10 شهر به اتمام رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، آمار سفرهای نوروز و عید فطر را اعلام کرد. بر این اساس، خراسان رضوی صدرنشین سفرهای نوروزی 1403 شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون گردشگری با اعلام آمار سفر‌های نوروز و عید فطر گفت: «در نوروز امسال سه موج سفر را تجربه کردیم که در موج اول به‌دلیل تغییرات اقلیمی با کاهش سفر مواجه بودیم و موج دوم مشابه مدت زمان سال گذشته بود و تعطیلات عید فطر که موج سوم سفر‌ها شکل گرفت، با افزایش سفر‌ها مواجه شدیم. تحلیل این روند نشان می‌دهد هر سال متناسب با آن سال باید برنامه‌ریزی شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نفر به دلیل حمل مواد مخدر صبح امروز در اردبیل اعدام شد یک نفر به دلیل حمل مواد مخدر صبح امروز در اردبیل اعدام شد به گزارش عرشه آنلاین، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی به دار مجازات آویخته شد.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان اردبیل گفت: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت 3:50 صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. تاکنون در این حادثه 5 نفر جان خود را از دست داده اند و 11 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و 7 مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی اتوبوس در گردنه حیران منجر فوت 5 پنج نفر و مصدومیت 18 نفر شد.