جمعه 31 فروردین 1403

اردبیل

اردبیل

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس راهور از تردد روان در محورهای شمال کشور و بازگشایی محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال (در هر دو مسیر) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شواهد نشان می‌دهد در سال 1402 بازه نوسان تورم اقلام خوراکی در میان استان‌های کشور در محدوده منفی 1.6 تا 6.2 درصدی قرار داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ «آذربایجان غربی» بیشترین و «چهارمحال و بختیاری» کمترین سطح تورم ماهانه اقلام خوراکی را در سال 1402 کسب کرده‌اند. میزان افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در اقتصاد با عنوان «تورم» شناخته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان و محور‌های شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است. طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی، سایر محور‌ها تردد روان گزارش شده است. هم اکنون آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد در برخی از محور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌هم‌اکنون ترکیه به‌دنبال احداث چندین سد و محدودسازی آب ارس است. آب ارس با توجه به اهمیت استراتژیکی که برای کشاورزی شمال غرب کشور دارد، می‌تواند در این شرایط دچار بحران جدی شود. پروژه سد سازی ترکیه همراه با نابودی شمال غرب ایران! ادامه دارد هم‌اکنون ترکیه به‌دنبال احداث چندین سد و محدودسازی آب ارس است. آب ارس با توجه به اهمیت استراتژیکی که برای کشاورزی شمال غرب کشور دارد، می‌تواند در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در استان‌،، های واقع در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تهران تا جمعه با فعالیت سامانه بارشی دیگر آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان مورد انتظار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به شدت بارش باران نسبت به وقوع سیلاب در غرب، جنوب و مرکز کشور هشدار صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی و شریانی گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از ادامه‌دار بودن ترافیک سنگین در محورهای شمالی تا پایان امشب خبر داد و گفت: بار ترافیکی محورهای شمالی از روز جمعه در مسیر بازگشت مسافرین خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از کشته و مجروح شدن 4 آتش‌نشان بر اثر آتش‌سوزی و انفجار یک مغازه دخانیات خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شب گذشته، بارش سنگین باران در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق، باعث آب‌گرفتگی معابر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، آسمان تهران فردا 23 فروردین ابری و بارانی خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، آسمان تهران فردا 23 فروردین ابری و بارانی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

این کارشناس محیط زیست درباره پروژه اخیر ترکیه در زمینه محدودسازی آب ارس اظهار داشت: «در پروژه داپ که ترکیه در حال اجرای آن است، حدود 4 میلیارد و 473 میلیون مترمکعب توان آب ارس از ترکیه است که 4 میلیارد و 400 یعنی 1 میلیارد بیشتر از مخزن سد کرخه است. ترکیه در حال احداث 3 سد است که 3 میلیارد و 743 میلیون مترمکعب ابعاد آن است و 83 درصد آب ورودی ترکیه به ایران محدود می‌شود. علاوه بر اینکه...