شنبه 15 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه گسترش

بعد از بازی اخیر بین تیم‌های پاری‌سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان، یک واقعه جالب در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد که نشان می‌دهد ارتباطی بین نتایج فوتبال و نوسانات بازار کریپتو وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استیبل کوین‌ها به عنوان پناهگاه امن در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال، نقشی حیاتی ایفا می‌کنند. در میان انبوه استیبل کوین‌ها، تتر و دای دو غولِ میدان هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

وب‌گاه گسترش

وام رمزارزی یک فرصت برای کسب سود از دارایی‌های کریپتوگرافیک کاربران و وام‌دهنده‌ها در فضای ارزهای دیجیتال است. این مفهوم در پلتفرم‌های ایرانی تنها شامل وام‌های ریالی در مقابل توثیق رمزارز می‌شود و کاربران می‌توانند به بهترین حالت تا 80 درصد از دارایی خود وام دریافت کنند. با این حال، دریافت این وام‌ها ممکن است شامل هزینه‌هایی مانند کارمزد عملیات و نرخ سود سالانه متفاوت باشد، و در شرایطی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا" رای پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» صادر شده و بر اساس آن محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده اعلام شده است.

وب‌گاه گسترش

نعیمی خواه گفت: کف انتظار رشد قیمت بیت کوین 100 هزار دلار است و پیش بینی هایی توسط بزرگان بازار شده است که تا 900 هزار دلار هم پیش بینی شده است و شاید بتوان این عدد را رؤیا نامید؛ ولی 100 هزار دلار همانطور که عرض کردم، به زودی اتفاق می‌افتد و اصلا شبیه یک رویا نخواهد بود.

وب‌گاه گسترش

به تاریخ 29 فروردین 1403، قیمت بیت‌کوین به مقدار 63,839.74 دلار یا معادل 42,625,794,000 ریال اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند صعودی را در پیش گرفت و ارزش هر واحد آن به 64,197 (شصت و چهار هزار و یکصد و نود و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.46 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

همانطور که تا 2 تا 3 روز تا هاوینگ بیت کوین (BTC) باقی مانده است، بسیاری از تحلیلگران حوزه کریپتو امیدوار به افزایش قیمت این ارز دیجیتال پس از این رویداد هستند.

وب‌گاه گسترش

همزمان با افزایش بحث و گمانه‌زنی‌ها درباره ارزهای دیجیتال، به ویژه دوج‌کوین (DOGE)، تعداد آدرس‌های کیف‌پول حاوی این ارز به طرز چشمگیری 85 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

دوج کوین (Dogecoin یا DOGE) یک ارز دیجیتال و یک شبکه بلاک‌چینی است که ابتدا توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس به شکلی شوخی‌آمیز ایجاد شد. این ارز دیجیتال به عنوان اولین "میم کوین" دنیای کریپتوشرکت شناخته می‌شود. نام و لوگوی دوج کوین از سگ نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) الهام گرفته شده است، که یک نژاد سگ ژاپنی و همچنین یک میم اینترنتی است. اصلی‌ترین نقش این ارز دیجیتال به عنوان وسیله‌ای برای...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قیمت جدید بیت کوین را در تاریخ 28 فروردین مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین بر مدار ریزش پیش رفت و ارزش هر واحد آن به 62,718 (شصت و دو هزار و هفتصد و هجده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.93 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

چند سالی می‌شود که ارزهای مجازی، نظام پولی و بانکی و فلسفه وجودی آنها را به‌چالش کشیده‌اند. این چالش‌ها تنها به نظام پولی و بانکی محدود نشده و دامنه آن به‌حدی گسترده است که حوزه‌های دیگر جامعه و علوم مانند حقوق، اقتصاد و سیاست را نیز متاثر ساخته و خیل وسیعی از پرسش‌ها و ابهامات خرد و کلان را پیش‌روی آنها قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به عنوان یک بخش حیاتی از اقتصاد، تامین مالی برای بنگاه‌های اقتصادی در دوران رکود و سیاست‌های انقباضی بانک‌ها، مساله‌ای مهم و حیاتی است. استفاده از روش‌های نوین تامین مالی می‌تواند به بنگاه‌ها کمک کند تا از چالش‌های این دوران عبور کرده و برای پیشروی و رشد بیشتر، آماده شوند. در دوران رکود تورمی، لاجرم بانک مرکزی به منظور کنترل پایه پولی، سیاست‌های انقباضی اتخاذ کرده و به دنبال آن، بنگاه‌های...

وب‌گاه گسترش

برخی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا نیز اخیرا و با وجود رکود کلی بازار کریپتو، در حال رشد بوده‌اند که در ادامه، به بررسی وضعیت آنها می‌پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. صرافی رمز ارز BingX برخلاف تحریم‌های آمریکا، امکان انجام معاملات را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند.