شنبه 15 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که توکن بومی پلتفرم سلستیا، افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین بر مدار رشد حرکت کرد و ارزش هر واحد ان به 65,172 (شصت و پنج هزار و یکصد و هفتاد و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 3.6 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که دارندگان رمز ارز تتر، از حملات موشکی ایران به اسرائیل سود کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند. با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند. این گزارش به دنبال آن است تا با بررسی وضعیت کلان اقتصاد و عوامل موثر بر بازارها، دورنمایی کلی...

وب‌گاه گسترش

ارزش اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است در حاضر هر اتریوم 3 هزار و 132 دلار است.

وب‌گاه گسترش

در طی دو روز گذشته، بازار ارزهای دیجیتال سختی را تجربه کرد و با سقوط 10 هزار دلاری بیت‌کوین، معامله‌گران بیش از 400 میلیارد دلار ضرر کردند.

وب‌گاه گسترش

قیمت طلا در هفته‌های اخیر رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه گسترش

حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در آخرین ساعات شب گذشته بر بازارهای جهانی تأثیر گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز از فروشنده خالی شد معامله‌گران، بازار ارز را از فروشنده خالی عنوان می‌کنند. آنها می‌گویند نه‌تنها دلار بلکه دارندگان سایر ارزها نیز فروشنده نیستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند اخبار نامساعد سیاسی باعث رشد انتظارات تورمی شده است. آنها نقدینگی بالا را دلیل رشد شدید قیمت‌ها به شمار می‌آورند و می‌گویند با وجود این حجم از نقدینگی، اخبار سیاسی هم به عنوان محرکی دیگر، می‌تواند به بازارها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این مقاله قصد داریم با استراتژی خرید پله ای ارز دیجیتال بیشتر آشنا شویم و شیوه پیاده‌سازی آن را در معاملات ارز دیجیتال بیاموزیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با جامپ سه هزار تومانی به کریدور هفتم نزدیک شد. رخدادهای سیاسی و پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، افزایش قیمت در بازار ارز را به همراه داشته است. به این ترتیب قیمت درهم به 18 هزار و 700 تومان رسیده است خبرگزاری دولتی ایرنا نیز نوشت: معاملات صرافی‌ها در حالی صبح امروز آغاز شد که تقاضا برای خرید نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاملات صرافی‌ها در حالی صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد که تقاضا برای خرید ارز نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش داشته و این صرافی‌ها خلوت‌تر از همیشه بودند.

وب‌گاه الف

پس از پاسخ ایران به اسرائیل، قیمت بیت کوین شنبه شب در کمتر از یک ساعت 7 درصد سقوط کرد و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش شدید ارزش خود را ثبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

نشریه فوربس در گزارشی نوشت: پس از پاسخ ایران به اسرائیل، قیمت بیت کوین شنبه شب در کمتر از یک ساعت 7 درصد سقوط کرد و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش شدید ارزش خود را ثبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد کلاهبرداری‌های مالی تقریباً بی‌پایان است، اما این رقم زمانی افزایش پیدا کرد که ارزهای دیجیتال یا رمزارزها نیز وارد عرصه شدند.