سه‌شنبه 17 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

دیگو گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، گفت که برای قهرمانی جهان وارد رقابت ها شده اند و در قدم اول روی پیروزی برابر کره جنوبی تمرکز کرده اند.

وب‌گاه ورزش سه

دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی اروگوئه گفت: برای «سون هیونگ مین» احترام زیادی قائل هستیم اما در نهایت با اتکا به خودمان و مزیت‌های تیم خود بازی می‌کنیم و از مصدومیت بازیکنان حریف، بهره نمی‌بریم.

خبرگزاری تسنیم

تنها بازیکن بدون باشگاه در جام جهانی 2022 به میزبانی قطر مشخص شد.

وب‌گاه گسترش

با مروری بر تحلیل‌های صورت گرفته از ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس به وضوح می‌توان دریافت بسیاری به ترکیب اولیه تیم ملی انتقاد داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به بهانه شکست آرژانتین مقابل عربستان نگاهی به شوکه‌کننده‌ترین باخت‌های جام‌های جهانی بیاندازیم.

وب‌گاه ورزش سه

پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی امروز مقابل آلمان به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نمایشی که تیم ملی ایران در نخستین مسابقه‌اش در جام جهانی قطر داشت و شکست سنگین مقابل انگلیس احتمالا تغییراتی در ترکیب دیدار آینده به وجود بیاورد و کارلوس کی‌روش را مجبور به انجام تغییراتی به ویژه در خط دفاعی کند که در این بین، سید ابوالفضل جلالی هم امیدوار است شانس بازی پیدا کند. جلالی که پس از حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران در دو دیدار تدارکاتی...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک دفاعی انگلیس در دیدار برابر ایران پس از پیروزی پرگل تیمش مدعی شد هواداران این تیم در مورد توانایی آنها دچار اشتباه بودند.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چپ جوان استقلال امیدوار است شانس بازی در جام جهانی را به دست بیاورد.

وب‌گاه ورزش سه

سامان قدوس و مسابقه‌ای که جایش در آن خالی بود. تنها بازیکن ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس جایی در ترکیب ایران مقابل انگلیس نداشت.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی آرژانتین به رهبری لیونل اسکالونی بعد از 36 بازی شکست خورد و نتوانست به رکورد 37 بازی بدون باخت ایتالیا برسد.

وب‌گاه ورزش سه

برد عربستان مقابل آرژانتین بدون درخشش دروازه‌بان زردپوش به دست نمی‌آمد.