چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

کاپ قهرمانی مهمترین رویداد فوتبال جهان آن‌قدر باارزش است که حتی قهرمان این تورنمنت هم شانس حفظ نسخه اصلی آن را در ویترین افتخاراتش ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

تغییر رنگ غالب ارنج اصلی تیم ملی ریشه در تفاوت عملکرد پرسپولیس و استقلال در این 2دوره تاریخی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس فوتبال گفت: نتیجه در فوتبال یک حادثه است، گاهی تیم با موقعیت بد پیروز می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید درخشان در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: از الآن باید توسعه را در نوع بازی پرسپولیس ببینیم. اگر این را نبینیم یعنی اشکال جای دیگری است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درست در همان شبی که طارمی دروازه اتلتیکو را باز کرد و خوشحالی زائدالوصف خودش را نشان داد، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در جریان پیروزی 6بر2 مقابل پاراگوئه در مسابقات بین قاره‌ای خوشحالی نکردند.

وب‌گاه ورزش سه

جیمی کاراگر معتقد است سبک بازی داروین نونیز مثل فرناندو تورس است و ابراز امیدواری کرد که از لحاظ آمار گلزنی هم مثل ستاره اسپانیایی سابق لیورپول باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رسانه هنگ کنگی در گزارشی به تحلیل وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز چهار سال حضور مهدی طارمی در لیگ برتر فوتبال پرتغال توانمندی‌های او را تغییر داده و به یکی از قدرتمندترین سلاح‌های تحت اختیار کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تبدیل کرده است. از زمان حضور در دوره قبلی جام جهانی در روسیه و از دست دادن فرصت دیرهنگام در بازی برابر پرتغال و شانس صعود به مرحله حذفی، اکنون مهاجم...

خبرگزاری تسنیم

رسانه برجسته انگلیسی از مهدی طارمی به عنوان یکی از برترین سلاح‌های تحت اختیار کارلوش کی‌روش در جام جهانی 2022 قطر یاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جام جهانی برای اولین بار راهی خاور دور شد و قاره کهن تجربه چندان مفید و خوبی از این پذیرایی جهانی نداشت تا جایی که این جام را یکی از مافیایی ترین تورنمنت های فیفا توصیف می کنند.

وب‌گاه ورزش سه

دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هند که در دهه 50 میلادی فوتبال قدرتمندی داشت به دلیل مخالفت فیفا با بازی کردن با پای برهنه علیرغم انتخاب شدن برای جام جهانی 1950 از این مسابقات محروم شد!

وب‌گاه فرارو

توپ نیز مانند جام جهانی راه زیادی را طی کرده است. در این گزارش به تاریخچه توپ مسابقات جام جهانی پرداخته شده، از اولین توپ در جام جهانی 1930 اروگوئه تا توپی که در جام جهانی 2022 قطر استفاده خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک باسابقه تیم ملی فوتبال ایران با جدیت همیشگی در تمرینات تیم ملی حاضر است.