چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال اقتصادی پیش‌بینی کرد با تامین منابع واردات، برنج‌های جدید وارداتی با قیمت‌های پایین‌تری در بازار مصرف عرضه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از آمدن کی روش به تیم ملی، سرمربی پرتغالی برای اردوی اتریش 3 مدافع راست به نام های رامین رضاییان، صادق محرمی و صالح حردانی را به تیم ملی دعوت کرد که از این بین رضاییان موفق به دریافت ویزا نشد و محرمی و حردانی در اردوی اتریش حضور داشتند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی ایران در فهرست منتشرشده از سوی گل در رده نوزدهم گران‌قیمت‌ترین سرمربیان جام جهانی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در فهرست منتشر شده از سوی سایت گل در رده نوزدهم گران قیمت‌ترین سرمربیان جام جهانی قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران قیمت انواع برنج وارداتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار بین 16 تا 36 هزار تومان در نوسان است

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش 10 درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فهرست پردرآمدترین سرمربی‌های حاضر در جام جهانی قطر اعلام شد و بر اساس این فهرست، کارلوس کی روش در رده نوزدهم قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

کی‌روش احتمالاً بدون سردار آزمون، مهاجمی که در اوایل اکتبر در حین گرم کردن برای لورکوزن مصدوم شد در جام جهانی حضور خواهد داشت. باشگاه بوندسلیگایی اعلام کرد که انتظار می‌رود آزمون 27 ساله 6 تا 8 هفته را از دست بدهد.

وب‌گاه فرارو

اما ضرر هنگفت فدراسیون جایی است که آن‌ها رقمی حدود 650 هزار دلار که به عنوان درآمدزایی روی آن حساب شده بود را نتواستند دریافت کنند و این مورد به معضلی برای بخش حقوقی فدراسیون تبدیل شده است و به دنبال حل آن با توجه به راهکار‌های موجود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال بخاطر شرایط خاص اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه متحمل ضرر هنگفتی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آسوشیتدپرس در گزارشی به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پرداخت و پیش بینی کرد سردار آزمون در جام جهانی حضور نداشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال بخاطر شرایط خاص اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی با سنگال و اروگوئه متحمل ضرر هنگفتی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توان خواسته‌های غیر منطقی از تیم ملی داشت نباید هم تصور کنیم گروه در جام جهانی ساده و آسان است اما می‌توان به صعود از گروه‌مان امیدوار بود.

وب‌گاه گسترش

آسوشیتدپرس در گزارشی به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پرداخت و پیش بینی کرد سردار آزمون در جام جهانی حضور نداشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آسوشیتدپرس در گزارشی پیش بینی کرد سردار آزمون در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.