چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

آستک داغ برای دومین بار میزبانی جام جهانی را در دست گرفت و برای آبی های آسمانی خوش یمن بود، آرژانتین بار دیگر و این بار با آواز مکزیکی بر قله فوتبال دنیا ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرواز کاروان تیم ملی ایران به جام جهانی قطر مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به تیم ملی، امید زیادی داریم اما نباید توقع را از کی روش و شاگردانش بالا برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایزه دستکش طلایی یکی از خاص‌ترین جوایزی است که در جام‌جهانی اهدا شده، اما شاید نام خیلی از برنده‌های قدیمی آن آشنا به نظر نیاید.

وب‌گاه فرارو

شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال 1384 آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افت امریکا، سومین حریف تیم ملی در جام جهانی بعد از نمایش ضعیف این تیم مقابل ژاپن و عربستان برای کمتر کسی پوشیده مانده. در فاصله کمتر از یک ماه تا جام جهانی خبرگزاری آسوشیتدپرس هم وضعیت امریکا را بررسی و بحران این تیم را تأیید کرده؛ مجموعه‌ای که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی‌اش نیمکت‌نشین یا مصدوم هستند. بعد از غیبت در جام جهانی روسیه، امریکا با جوان‌ترین...

وب‌گاه ورزش سه

با مصدومیت چند ستاره و نیمکت‌نشینی چند بازیکن دیگر، آمریکا با شرایطی نامطلوب پای به جام جهانی می‌گذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در چارچوب رقابت‌های جام جهانی تاکنون 52 هت تریک ثبت شده که جام جهانی 1954 سوئیس بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جام جهانی تاکنون 52 هت تریک ثبت شده است که برخی از آن‌ها قطعا خاطره‌انگیزتر از بقیه بوده‌اند اما همه هت تریک‌ها خاص هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفته می شود که تیم ملی فوتبال ایران روز 19 آبان و به واقع فقط چند روز قبل از سفرش به قطر واپسین دیدار تدارکاتی اش قبل از شروع جام جهانی بیست و دوم را مقابل نیکاراگوئه تجربه خواهد کرد اما باید پرسید این کشور واقع در آمریکای مرکزی و حوزه دریای کاراییب در کجای جغرافیای فوتبال جهان و در کدامین مرز و مدار فنی قرار دارد چه بهره ای را می تواند به ما برساند.

وب‌گاه الف

در جام جهانی تاکنون 52 هت تریک ثبت شده است که برخی از آن‌ها قطعا خاطره‌انگیزتر از بقیه بوده‌اند اما همه هت تریک‌ها خاص هستند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی دینامو با تغییر پست محرمی، ستاره پرتغالی میلان را آزاد گذاشت و همین باعث شکست پرگلی زاگربی‌ها شد.

وب‌گاه ورزش سه

ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم ملی پوش ایران می گوید نمی‌خواسته با ریسکی که انجام می‌دهد حضور در جام ملت‌ها را از دست بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در گروه اول جام جهانی تیم های قطر، هلند، سنگال و اکوادور با یکدیگر همگروه هستند که در این مطلب به بررسی آنها می پردازیم.