چهارشنبه 18 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی از گل محمدی خواست تا بیرانوند را نیمکت نشین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: سرمربی تیم ملی از گل محمدی خواست تا بیرانوند را نیمکت نشین کند.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه هلاس ورونا سرمربی این تیم را در پی کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایدی در 2 هفته اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و همین مسئله باعث شد تا ناآمادگی ستاره ریزنقش آبی‌ها به چشم سا پینتو بیاید و سرمربی استقلال از رضا میرزایی به عنوان یار جانشین مهدی قایدی استفاده کرد.

وب‌گاه فرارو

ستاره ریزنقش استقلال در 2 هفته اخیر عملکردی ناموفق در ترکیب آبی‌ها داشته و همچنین نتوانسته نظر مساعد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را هم جلب کند.

وب‌گاه ورزش سه

حریف تیم ملی در تاریخ 20 آبان ماه هنوز مشخص نشده و مذاکرات فدراسیون فوتبال در این زمینه ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: نخستین دیدار ما در جام جهانی با انگلیس است و برخلاف ترس عده‌ای، به نظرم در این دیدار می‌توانیم بالاتر از حد انتظار ظاهر شویم.

خبرگزاری دانشجو

نیما نکیسا دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت وگوی جالبی را خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو داشت که در ادامه گزیده این مصاحبه را می‌بینید: نیما نیکسا درپاسخ به سوالی درباره دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه وسنگال گفت: مقابل اروگوئه و سنگال نتایج خوبی کسب شد. معتقدم تیم ملی در جام جهانی می‌تواند در شایستگی شگفتی ساز شود. دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص دیدار با رهبر انقلاب...

خبرگزاری تسنیم

سرمایه‌گذاران قطری که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن متعلق به آنهاست؛ به تازگی یک تیم دیگر را هم به زیر مجموعه تیم‌های ورزشی خود اضافه کرده‌اند تا رقابت موسسات چند باشگاهی شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سربازان از او پرسید آیا به جاودانگی فکر می کنی؟ چه پاسخ داد: من به جاودانگی انقلاب فکر می کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تلاش فدراسیون فوتبال برای پیدا کردن آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال قبل از حضور در جام‌جهانی هنوز به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه فرارو

مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تلاش فدراسیون فوتبال برای پیدا کردن آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال قبل از حضور در جام‌جهانی هنوز به نتیجه نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ارنستو چه گوارا از مبارزان شهیر با آمریکا و نظام سرمایه داری است. مطلب زیر روایتی از نحوه کشته شدن او است. عکسی از چه گوارا که توسط آلبرتو کوردابه، عکاس کوبایی گرفته شده است توسط انستیتو کالج هنر مریلند به عنوان سمبل قرن بیستم و مشهورترین عکس جهان شناخته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیزینیو که قهرمان دوران کودکی پله است با فلامنگو، بانگو و سائوپولو افتخارات زیادی بدست آورد و جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را تصاحب کرد. پله همواره او را الگوی فوتبالی خود معرفی می کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جام جهانی برای اولین بار با پوشش تصویری آن هم از نوع سیاه و سفید و با نظم بسیار بهتری نسبت به دوره های قبلی برگزار و آلمان غربی با معجزه باران در برن قهرمان شد!