پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی مقابل اروگوئه داشت، گفت: بهترین تیم ملی در ادوار گذشته در اختیار کارلوس کی روش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی برابر تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی اش سخت است، آن ها با فاز تهاجمی می آیند که خطرساز شوند.

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد دو بازیکن جوان استقلال موجب شده تا بازیکنان در اردوی تیم ملی به وجد بیایند.

وب‌گاه فرارو

انتشار تصویری از آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال که سامان قدوس انگشت اشاره‌اش را به حالت هیس گرفته، با حواشی زیادی همراه شده که اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرا از چه قرار است.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی در دوران حضور کی روش تبدیل به تیم شجاعی شده است که مثل دوره گذشته حضور این سرمربی برابر رقبای قدرتمند قاره‌ها عملکرد نسبتا خوبی پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برد ارزشمند مقابل اروگوئه، امروز (سه شنبه) طی دومین بازی تدارکاتی در اردوی اتریش با هدایت کارلوس کی روش به مصاف سنگال می رود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد از شرایط مالی و ساختاری این باشگاه تمجید کرد و گفت که خیبری‌ها از این حیث با مشکلی روبرو نیستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اخبار حاشیه‌ای ورزش ایران و جهان را در بسته زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه ورزش سه

محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که در اتریش همراه تیم ملی است، می‌گوید آرامش در اردو حکم‌فرماست.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی سنگال در شرایطی مجدداً مقابل کارلوس کی‌روش قرار می‌گیرد که در دو آوردگاه مهم خاطرات تلخی برای او رقم زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی اتریش برابر تیم ملی سنگال روز سه شنبه برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی در بازی با اروگوئه تلاش کرد از مهارت خود استفاده کند اما داور اعتنایی به او نداشت.

وب‌گاه ورزش سه

احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی در بازی با اروگوئه تلاش کرد از مهارت خود استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکشن به این سؤال که حمایت وزارت ورزش و جوانان در خصوص تیم ملی فوتبال و کی‌روش چه تدابیری را اندیشیده است، اظهار داشت: تمامی بدنه ورزش کشور و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت از تیم ملی است. شرایط به گونه‌ای است که بچه‌های تیم ملی بدون دغدغه و آرامش ان‌شاءالله در رویدادها شرکت...

وب‌گاه ورزش سه

مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.