پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

رونالد آرائوخو که در دیدار مقابل ایران مصدوم شد به احتمال زیاد جام جهانی را از دست خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

مدافع 23 ساله که در این سال‌ها به یکی از ارکان اصلی دفاعی بارسلونا بدل شده ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه و قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در فوتبال سابقه نداشته است که بتوانیم قهرمان جهان را شکست دهیم.

وب‌گاه فرارو

آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال با ثبت عکس جالبی پایان یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نتایج کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان را خوب، اما نگران کننده توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد آرائوخو در حال حاضر تصمیم گرفته زانویش را جراحی کند و در این صورت قطعا جام جهانی 2022 را از دست خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال همیشه محبوب مردم بوده و هست؛ از حماسه ملبورن و گل فراموش‌نشدنی خداداد به استرالیا تا اشک‌های استیلی بعد از گلزنی به آمریکا و روزی که حتی بعد از باخت به آرژانتین مردم از نمایش تیم ملی راضی بودند و حتی بازی عجیب مقابل مراکش که در یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های تیم ملی برنده شدیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سردار آزمون که به دلیل آسیب دیدگی جزئی در تمرین روز گذشته حضور کوتاهی داشت امروز پا به پای هم تیمی‌هایش تمرین کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تمامی بدنه ورزش کشور و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت از تیم ملی است.

وب‌گاه فرارو

ادعای غرامت به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از 4 هفته به طول بکشد. احتمالا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی فوتبال کشورمان گفت: بازی با تیم ملی اروگوئه باعث شد تا همدلی در بین بازیکنان تیم ملی به وجود آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سامان قدوس که پس از یک فصل بازی در چمپیونشیپ همراه برنتفورد به لیگ جزیره صعود کرد و دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، شرایطی دارد که مورد پسند کی‌روش واقع شده و سرمربی تیم ملی در دیدار برابر اروگوئه 85 دقیقه از او بهره برد و این بازیکن نیز توانست روی تک‌گل ایران موثر باشد. قدوس که در هشت هفته ابتدایی فصل 23-2022 لیگ برتر دو بازی مقابل...

وب‌گاه عصر ایران

پیشکسوت فوتبال: اگر در جام‌جهانی هم برابر انگلیس، آمریکا و ولز اینطور خوب و با برنامه ظاهر شویم، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. مهم این است که روند بازی ما برابر اروگوئه تکرار شود و فقط به یک بازی ختم نشود.