پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری فارس مدعی شده سردار آزمون مصدوم است و بازی با سنگال را از دست می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

ظاهراً هنوز مصدومیت بیرانوند برطرف نشده و به نظر می‌رسد در بازی با سنگال بازهم امیر عابدزاده مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی را عهده دار خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدار با سنگال فرصت مهمی برای کی روش است تا بتواند بازیکنان بیشتری را به میدان بفرستد و با شناخت بیشتر از توانایی آنها، فهرست نهایی اش برای حضور در جام جهانی را انتخاب کند.

وب‌گاه ورزش سه

علی قلی‌زاده در بیست دقیقه مصاف با اروگوئه نمایش خوبی داشت که ممکن است باعث تغییراتی در تفکر کی‌روش شده باشد.

وب‌گاه فرارو

در دیدار با سنگال تا حدودی مشخص می‌شود در تفکرات کی‌روش چه می‌گذرد، آیا او به دنبال ایجاد ثبات در ترکیب است یا اینکه می‌خواهد بازیکنان جدیدی را محک بزند؟

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا بیرانوند در آخرین تمرین گروهی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش شرکت داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

گلزن ایران مقابل اروگوئه احتمالا در دیدار فردا برابر سنگال از ابتدا به میدان می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال گفت: بازگشت کی‌روش اتفاق مثبتی برای فوتبال ما است. در بازی با اروگوئه ثابت شد نظم و انضباط به تیم بازگشته و کی‌روش به شکلی کار می کند که بازیکنان می‌دادند سرمربی تیم چه افکار و خواسته‌هایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار آزمون که به دلیل آسیب دیدگی جزئی در تمرین روز گذشته حضور کوتاهی داشت امروز پا به پای هم تیمی‌هایش تمرین کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه اسپانیایی خبر داد باشگاه بارسلونا می تواند از فدراسیون اروگوئه به خاطر مصدومیت مدافعش در دیدار با ایران غرامت درخواست کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.