یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم روند صعودی خود را ادامه دادند.

خبرگزاری ایسنا

ای کاش باز هم اشتباه می‌کرد؛ به خصوص وقتی که معتقد بود سرطان - دیر یا زود - سراغ او خواهد آمد. کمتر از یک سال بعد از مرگ مارادونا، صدر هم رخ در نقاب خاک کشید. شاید اگر از این فاصله زمانی کوتاه خبر داشت، آن را دستمایه نوشتن یک عاشقانه دیگر درباره فوتبال می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا

بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم روند صعودی خود را ادامه دادند.

خبرگزاری ایسنا

ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید به همراه چند بازیکن دیگر به تمرین این تیم بازگشتند.

وب‌گاه عصر ایران

چرا در همه جهان، قدرت های غیر دمکراتیک از رسانه ها وشبکه های اجتماعی ترس دارند وآن را عامل مزاحمی برای تمرکز قدرت خود می دانند؟

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو با روشن شدن مشعل توسط تنیسور مطرح ژاپنی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به نیاز بشر به آب بیشتر برای تامین مصارف شهری، کشاورزی، صنعتی و غیره، امروزه در جوامع مختلف و به‌ویژه کشورهای پیشرفته اقدام به ساخت سدهای بزرگ و مخازن آب شده است تا تامین این قبیل نیازها را تضمین کند.

خبرگزاری ایسنا

خشکسالی اجتماعی - اقتصادی معمولا پس از یک دوره بسیار طولانی مدت خشکسالی هواشناسی و هیدرولوژیک اتفاق می‌افتد و موجب قحطی، مرگ و میر و مهاجرت‌های دسته جمعی و گسترده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگربان تیم ملی آرژانتین با تمجید از لیونل مسی، توضیح داد که لیونل مسی در موفقیت او در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا چه نقش پررنگی داشته است.

خبرگزاری میزان

تیم فوتبال اینتر در پی جذب هافبک ملی‌پوش تیم کالیاری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی اظهار داشت: برنج کم رونق‌ترین بازار را دارد. حتی تا یک ماه پیش برنج خارجی را به صورت تحمیلی با روغن می‌فروختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی سعودی‌ها با ایتالیا به دنبال میزبانی مشترک جام جهانی در سال 2030 هستند که منتقدان حکومت عربستان چنین تلاش‌هایی را در جهت تطهیر چهره ضدحقوق بشری این کشور از جمله جنایت‌های‌شان در یمن می‌دانند.

وب‌گاه تابناک

گویا کشورها دیگر به بعد مسافت برای درخواست میزبانی جام جهانی توجه نمی‌کنند و قرار نیست لزوما همسایه باشند. فاصله طولانی بین انگلیس و چین نشان دهنده این واقعیت عجیب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسکن یکی از نیازهای اولیه و مهم است که صراحتا در جاهای مختلف قانون اساسی از جمله اصل 31 این منشور مترقی به آن تاکید شده است، اما مسئولان اجرایی حداقل طی 8سال گذشته به آن جامه عمل نپوشاندند.

وب‌گاه عصر ایران

اما اشتباه مهلک ساوت‌گیت در بازی دیشب؛ سپردن سه پنالتی آخر به سه بازیکن جوان و کم‌تجربه، صرفا به این دلیل که آن‌ها در تمرینات تیم انگلیس خوب پنالتی زده بودند، خطایی مهلک بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرژانتین پس از 28 سال به قهرمانی در کوپا آمریکا رسید و برای پانزدهمین بار این عنوان را کسب کرد، آرژانتین در کنار اروگوئه، مشترکا پرافتخارترین تیم‌های تاریخ مسابقات هستند.