یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

با قهرمانی در کوپا آمریکای 2021 تیم ملی آرژانتین عنوان پرافتخارترین تیم تورنمنت را از اروگوئه پس گرفت.

وب‌گاه تابناک

آخرین رویارویی رسمی دو تیم به نیمه نهایی کوپا آمریکا 2019 بر می گردد که برزیل با برد 2-0 راهی فینال شد

وب‌گاه فرارو

برزیل - آرژانتین در فینال کوپا آمریکا؛ شاید نخستین جام ملی، هفتمین توپ طلا را برای مسی به ارمغان بیاورد

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگران با انجام یک مطالعه ویژگی‌های کیفی، میران ناخالصی، غلظت فلزات سنگین، بار میکروبی، میزان غلظت آفلاتوکسین و باقی‌مانده آفت‌کش‌ها را در برنج مناطق مختلف مازندران، گیلان، سه نمونه برنج ارگانیک و برنج وارداتی پاکستانی و هندی بررسی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرستی از گرانترین نقل‌وانتقالات تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز نیمی از مراکز استان‌های کشور به رنگ قرمز کرونایی درآمدند و این شرایط باعث بازگشت محدودیت‌های شدید کرونایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشورهای بوتسوانا، برزیل، اسواتینی، هند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نپال، آفریقای جنوبی، زامبیا، اروگوئه و زیمبابوه در فهرست کشورهای قرمز قرار دارند و ورود مسافران از این مقاصد به ایران ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشورهای بوتسوانا، برزیل، اسواتینی، هند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نپال، آفریقای جنوبی، زامبیا، اروگوئه و زیمبابوه در فهرست کشورهای قرمز قرار دارند و ورود مسافران از این مقاصد به ایران ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

بوتسوانا، برزیل، اسواتینی، هند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نپال، آفریقای جنوبی، زامبیا، اروگوئه و زیمبابوه در فهرست کشور‌های قرمز قرار دارند و ورود مسافران از این مقاصد به ایران ممنوع است. بر این اساس اگر مسافری در چهارده روز گذشته به این کشور‌ها سفر کرده باشد یا بیش از چهار ساعت در این کشور‌ها بوده باشد اجازه ورود به ایران را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس جدیدترین نوتام منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، 12 کشور در فهرست قرمز و 22 کشور در فهرست مقاصد پرخطر قرار گرفته‌اند که ورود برای کشورهای قرمز کرونایی ممنوع و برای کشورهای دارای ریسک بالا با رعایت پروتکل‌ها و بنا به شرایطی مجاز شناخته شده است.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس جدیدترین نوتام منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، 12 کشور در فهرست قرمز و 22 کشور در فهرست مقاصد پرخطر قرار گرفته‌اند که ورود برای کشورهای قرمز کرونایی ممنوع و برای کشورهای دارای ریسک بالا با رعایت پروتکل‌ها و بنا به شرایطی مجاز شناخته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاوانی و سوارز در ادوار مختلف جام جهانی برای تیم ملی فوتبال اروگوئه گل‌های زیبایی به ثمر رسانده اند.