دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده‌بندی اعلام شده از طرف فدراسیون جهانی بدون هیچ تغییری در رده بیست و نهم جهان و دوم آسیا باقی ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مردم شناس گفت: اگرچه فوتبال در میراث اروپایی آن به دنیا آمد و جام جهانی از اروپا شروع شد اما در کشورهایی چون برزیل و آرژانتین تولد دوباره یافت و بومی شد و با آیین‌هایی چون سامبا و تانگو ترکیب گشت بنحوی که در آرژانتین چهره‌هایی چون مارادونا تبدیل به ساگا یا افسانه شدند.

خبرگزاری مهر

خبرنگار رسانه‌های پرتغالی خبر داد کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا گزینه جدی تیم الریان قطر است؛ تیمی که شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی را در اختیار دارد.

خبرگزاری مهر

«خورخه لوئیس پینتو» سرمربی سابق تیم ملی امارات اعلام کرد کار کردن در تیم کلمبیا «افتخار» است.

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد سرمربی پرتغالی از این پس هدایت تیم ملی کشورشان را بر عهده نخواهد داست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا برکنار شد.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران کمتر از یکسال پس از قبول هدایت تیم ملی کلمبیا از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

خبرگزاری مهر

یک رسانه کلمبیایی اعلام کرد کارلوس کی‌روش در ماه مارس 2021 و در دیداری که کلمبیا با برزیل در پیش دارد، سرمربی تیم ملی این کشور نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتیجه دومین آزمایش کرونای ستاره اروگوئه‌ای باشگاه اتلتیکومادرید مثبت اعلام شد اما تیم اسپانیایی هنوز وی را از فهرست دیدار برابر بایرن مونیخ کنار نگذاشته است.

خبرگزاری مهر

با وجود تمام خبرهایی که درباره وضعیت کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا منتشر شده است، هنوز مشخص نیست این مربی پرتغالی به کارش در کلمبیا ادامه می دهد یا خیر.

خبرگزاری مهر

یک سایت کلمبیایی جایگاه جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا در رده بندی فیفا را یک «سقوط بزرگ» برای این تیم با سرمربیگری کارلوس کی‌روش دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی فوتبال اشتباه خود را تصحیح کرده و رده‌بندی جدید خود را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

سفیران ایران در اروگوئه، گینه و ماداگاسکار، رایزن فرهنگی ایران در گرجستان و سفارت ایران در وین درگذشت «زهرا استادزاده» - عضو هیأت علمی و رئیس اداره اعزام در معاونت گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور وزارت علوم - را در پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.