دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام‌های برزیلی هشدار دادند که با کاهش بی‌سابقه بازندگی اتکای این کشور به نیروگاه‌های حرارتی بیشتر شده و متعاقبا بهای برق نیز افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، ادینسون کاوانی قرارداد خود را یک فصل دیگر با شیاطین سرخ تمدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش خارج از کنترل موارد ابتلای کووید -19 در آمریکای لاتین با افزایش خطر ظهور گونه‌های جدید حتی برای آمریکا و سایر کشورهای پیشرفته که درصد بالایی از جمعیت خود را واکسینه کرده اند، تهدید به شمار می‌رود؛ مخاطره ای جدی که شاید از علل تصمیم بایدن برای لغو مالکیت معنوی واکسن‌ها باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آغاز دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید مسی و سوارس خوش و بش گرمی باهم داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور و سخنرانی شخصیت‌های علمی و سیاسی اروگوئه در میان محدودیت‌های کرونایی در روز گذشته در مونته ویدئو پایتخت این کشور برگزار شد و محدودیت‌ها در این خطه دور دست از جهان نیز نتوانست باعث فراموشی مسئله فلسطین و جنایات اسرائیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های منچستریوتایتد انگلیس و ویارئال اسپانیا به دیدار پایانی لیگ اروپا راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - موسم تخم ریزی ماهیان مهاجر در رودخانه های گیلان فرارسیده و هشدارهای زیست محیطی بر این مبنا استوار است که ماهیگیران اگر می خواهند سفره رنگین کنند در این فصل می باید تورها برچینند و قلاب ها غلاف کنند.

وب‌گاه تابناک

همچنین فدریکو والورده که به کرونا مبتلا شده بود، امروز بالاخره تست اش منفی شده و برای این بازی در لیست زیدان قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان رئال مادرید بعد از چند هفته دوری از میادین به فهرست این تیم بازگشت و به نظر می رسد که می تواند برابر چلسی به میدان رود.

خبرگزاری ایسنا

کاپیتان رئال مادرید بعد از چند هفته دوری از میادین به فهرست این تیم بازگشت و به نظر می رسد که می تواند برابر چلسی به میدان رود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان از موافقت وزیر صمت با مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان مبنی بر اعمال ماده 9 قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت به منظور احداث جاده دسترسی به 83 واحد معدنی در شهرستان رامهرمز خبر داد.

خبرگزاری مهر

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مجددا مدنظر باشگاه والنسیا اسپانیا قرار گرفته است ولی انتقال او به این تیم مشروط به فروش مهاجم اروگوئه‌ای والنسیا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که بیش از یک میلیارد دوز واکسن کرونا در سطح جهان توزیع شده است که بیش از نیمی از آنها تنها در سه کشور آمریکا، چین و هند مورد استفاده قرار گرفته است.