دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اوله آرژانتین از 25 بازیکن حاضر در کوپا آمریکا پرده برداشت که در کمال تعجب پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی حضور ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست تیم ملی فوتبال اروگوئه برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی، شاگردان تیته به روند پیروزی‌های خود ادامه دادند.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال آرژانتینی در نخستین بازی خود پس از درگذشت مارادونا به تساوی تلخ رسید.

خبرگزاری ایسنا

تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه نتایج خوب خود در انتخابی جام جهانی با دو گل پاراگوئه را شکست داد این درحالی است که آرژانتین یک تساوی تلخ را به دست آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همانطور که La Vanguardia پس از اظهارات اسکار گرائو، مدیر سابق بارسلونا و گومز پونتی، رئیس سابق خدمات حقوقی باشگاه، گزارش می دهد جوزپ ماریا بارتومئو 600 هزار یورو برای حسابرسی PriceWater HouseCoopers هزینه کرده است؛ یک واقعیت کاملا متناقض که در حسابرسی هرگز آشکار نبود و دقیقا به قیمت مشکوکی که بارسا برای نظارت بر شبکه های اجتماعی به شرکت I3 Ventures...

وب‌گاه فرارو

اروگوئه‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند از این به بعد 4 ستاره بالای لوگوی‌شان قرار دهند، چرا که علاوه بر 2 جام‌جهانی، 2 قهرمانی المپیک هم دارند.

خبرگزاری ایسنا

رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی با توقف آرژانتین و پیروزی کلمبیا ادامه یافت.

خبرگزاری مهر

تیم ملی فوتبال کلمبیا بعد از اخراج کارلوس کی‌روش سرانجام به پیروزی رسید.

خبرگزاری مهر

مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک در حالی به پایان رسید که تیم بانوان ایران نه تنها موفق به کسب سهمیه نشد بلکه در میان 20 تیم شرکت کننده هم جایگاهی بهتر از 19 به دست نیاورد.

خبرگزاری ایسنا

رقابت‌های جام جهانی فوتسال در شرایطی از اواسط شهریور امسال برگزار می‌شود که چند تیم غایب بزرگ رقابت‌ها هستند و چند تیم نیز برای اولین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه الف

نتایج یک مطالعه تازه در اروگوئه حاکی از آن است که واکسن کروناویروس کروناواک می تواند خطر مرگ و میر ناشی از بیماری کووید -19 را تا 97 درصد کاهش دهد.

خبرگزاری ایسنا

مطالعه انجام شده در اروگوئه حاکی از آن است که واکسن کروناویروس کروناواک می تواند خطر مرگ و میر ناشی از بیماری کووید -19 را تا 97 درصد کاهش دهد.

خبرگزاری ایسنا

یک بانک معتبر سوئیسی به "پول‌شویی" برای فیفا اعتراف کرد.