دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

دیدارهای هفته دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی پرگل تیم ملی برزیل، وشکست شاگردان تابارس به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا

تیم ملی فوتبال برزیل با درخشش نیمار توانست در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 به پیروزی دست پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله انتخابی جام‌جهانی 2020 قطر با برتری برزیل در دیدار خارج از خانه مقابل پرو با هت‌تریک «نیمار» و رهایی شاگردان «کارلوس کی‌روش» در تیم ملی کلمبیا از شکست ادامه یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار خارج از خانه مقابل بولیوی به برتری ارزشمند دو بر یک رسید تا دومین برد متوالی در راه رسیدن به جام‌جهانی 2022 را جشن بگیرد.

خبرگزاری مهر

انتخابات رئیس و نواب رئیس فدراسیون جهانی بادبانی به صورت الکترونیک برگزار شد و فدراسیون ایران نیز در این رای‌گیری شرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخاب رییس و نواب رییس فدراسیون جهانی بادبانی به صورت الکترونیک برگزار و فدراسیون ایران نیز در این رای‌گیری شرکت کرد.

خبرگزاری ایسنا

هری ردنپ از منچستریونایتد بابت خرید مهاجم 33 ساله اروگوئه ای انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشکاه رئال‌مادرید در پیامی به تیم بایرن‌مویخ اعلام کرد که ستاره جوان خود را به هیچ وجه نمی‌فروشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای فاش کرد که در آخرین روز‌های حضور در بارسلونا قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید از بدرفتاری رنج برده است. وی از حضور در تعدادی از مسابقات درون تیمی منع شده بود و از این موضوع بسیار متاثر شده و حتی گریه کرده است. سوارز در پیروزی دو بر یک اروگوئه مقابل شیلی که با پیروزی دو بر یک این تیم همراه شد، موفق به گلزنی شد. وی درباره...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «لوئیس سوارز» می‌گوید که به اعتقاد وی باشگاه بارسلونا به دلیل رابطه نزدیک و صمیمانه‌اش با «لیونل مسی»، وی را مجبور به جدایی کرده است.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم آرژانتینی می خواهد به رکورد پله که بهترین گلزن آمریکای جنوبی است برسد و در میان 10 گلزن برتر تاریخ تیم های ملی قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه می‌گوید از پیام حمایتی لیونل مسی پس از جدایی وی از بارسلونا اصلا شگفت‌زده نشده است.

خبرگزاری ایسنا

مهاجم تیم ملی اروگوئه از نحوه برخورد باشگاه بارسلونا هنگام جدایی اش انتقاد و اعلام کرد به خاطر شرایطی که در آن قرار داشت گریه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مهاجمان تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه با رکورد مهاجم پیشین تیم ملی برزیل برابر شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه در نخستین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به برتری دست یافتند.