دوشنبه 23 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای نمایشنامه «گرگ در چشم هایش»، نوشته «چیستا یثربی» در خانه فرهنگ شهر پایساندوی اروگوئه با استقبال قابل توجه مردم این شهر مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در چارچوب برنامه ریزی های به عمل آمده برای شناساندن جلوه های فرهنگی و تمدنی ایران، سفارت کشورمان در اروگوئه، نمایشگاهی با عنوان "ایران قطعه ای از بهشت بر روی زمین" را در شهر پایساندوی برپا کرد.

خبرگزاری ایسنا

اتلتیکومادرید و مهاجم بارسلونا در حال مذاکره هستند تا در صورت امکان بازیکن اروگوئه ای پیراهن شماره 9 قرمز و سفیدپوشان را برای فصل پیش رو برتن کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 12 تصویرگر ایرانی در لیست برندگان چهارمین دوره مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب 2020 جای گرفتند.

خبرگزاری ایسنا

بارسلونا هنوز با دو بازیکن مورد نظر سرمربی هلندی قرارداد امضا نکرده است.

خبرگزاری ایسنا

محمد اطبایی در مطلبی مبسوط به ارزیابی جشنواره های معتبر جهانی و سینمای ایران در سال 2019 پرداخته است و در بخشی از این مطلب صراحتا اعلام کرده است که "در بررسی حضورها و جایزه های بین المللی حداقل پنج سال اخیر سینمای ایران به نتایج تاسف باری رسیده که نزدیک به 80 درصد این اتفاقات در جشنواره های دروغین و بسیار کم ارزش و شبه جشنواره رخ داده اند."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جام جهانی 2021 هندبال از تاریخ 13 تا 31 ژانویه به میزبانی مصر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مراسم قرعه‌کشی مسابقات هندبال قهرمانی جهان در غیاب تیم ملی ایران در مصر انجام شد و 32 تیم در 8 گروه جای گرفتند.

خبرگزاری ایسنا

استفاده از ماسک، رعایت سختگیرانه تمهیدات بهداشتی و برگزاری کلاس در فضای باز و با تعداد کم دانش آموزان، راهکار اغلب کشورهای جهان برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و در سایه کرونا است.

خبرگزاری ایسنا

روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شد که اگر ستاره آرژانتینی در بارسلونا بماند اجازه نخواهد داد مهاجم اروگوئه ای این تیم را ترک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پاری سن ژرمن جدیدترین مشتری مهاجم بارسلونا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاریخ روابط ایران و کشورهای کلیدی حوزه آمریکای لاتین اگرچه به سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی گردد اما این روابط پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش در مسیر گسترش قرار گرفت و به ویژه در دوره دولت تدبیر و امید، به رغم بی سابقه ترین تحریم ها علیه ایران، به اوج خود رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه بنفیکا بعد از منتفی شدن جذب مهاجم پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم ایرانی ریوآوه است.