یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

آرژانتین به همراه سه کشور اروگوئه، شیلی و پاراگوئه درخواست میزبانی جام جهانی 2030 را امضا کرده و به فیفا ارائه کردند.

خبرگزاری تسنیم

مربی 59 ساله اهل کشور اروگوئه خودش را برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد کرد!

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل ایران و اروگوئه وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور، اراده جمهوری اسلامی ایران را گسترش همکاری‌ها با کشورهای آمریکای لاتین از جمله اروگوئه عنوان کرد و گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید جمهوری شرقی اروگوئه، امروز در آغاز ماموریت خود در کشورمان با امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جدید جمهوری شرقی اروگوئه در آغاز ماموریت خود با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر

سفیر جدید جمهوری شرقی اروگوئه در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آرژانتین برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2030 اسطوره های سه قهرمانی خود در این جام را به صف کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: این روزها قفسه اقلام پروتئینی در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنوع گذشته را ندارد و این کالای اساسی در حال حذف از سفره‌های مردم است این درحالی است که مسئولان علت این گرانی را افزایش قیمت نهاده‌های دامی دانسته‌اند و معتقدند که نرخ این نهاده‌ها از ارز 4200 به ارز نیمایی تغییر کرده و از طرف دیگر باتوجه به اینکه در فصل سرما و یخبندان هستیم و دامداران نمی‌توانند از مراتع استفاده...

خبرگزاری تسنیم

مدافع فرانسوی منچستریونایتد به دوران بازیگری‌اش در رده ملی پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: این وزارتخانه برنامه‌هایی را برای تنظیم بازار گوشت قرمز از قبیل واردات گوشت گرم و عرضه گوشت داخلی دارد که این امر باعث شده، قیمت‌ها در بازار در حال تعدیل باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان به سبب فراوانی جای هیچ گونه نگرانی نیست.