یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

این تصور که در صورت آغاز جنگ بین دو کشور، کارگران آلمانی به سود برادران طبقاتی‌شان در شوروی، علیه هیتلر قیام خواهند کرد، موجب می‌شد که حمله شوروی به آلمان محتمل‌تر به نظر آید. در این صورت هیتلر علاوه بر جنگ با ارتش سرخ، درگیر جنگ داخلی هم می‌شد.

وب‌گاه عصر ایران

هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین از تاریخ 16 تا 26 فوریه (27 بهمن تا 7 اسفند) در کشور آلمان برگزار می‌شود و امسال «کریستین استوارت» ریاست هیات داوران بخش اصلی را بر عهده دارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز شبهاتی در اذهان برخی جوانان وجود دارد؛ باید این شبهات را احصاء کرده و سپس با بهترین و مطلوب‌ترین روش ها و ادبیات به تبیین و رفع این شبهات در اذهان جوان بپردازیم.

وب‌گاه عصر ایران

"دمای هوا در روز جمعه گذشته در تاشکند به 19.8 درجه زیرصفر رسید که کمترین میزان در ماه ژانویه در 50 سال اخیر است".

وب‌گاه عصر ایران

یکی از عوامل که در ایجاد پدیده اینورژن تشعشعی بسیار اثر گذار است از دست دادن انرژی گرما در زمین به طور کامل در هنگام شب است و با این رویداد شرایط برای وقوع این پدیده بسیار اثر گذار است و آلاینده ها در این فضای سرد غوطه ور می‌شوند و پدیده اینورژن تشعشعی شکل می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سفیر کره با ارائه توضیحات برخی مقامات کره‌ای در مورد اظهارات رئیس‌جمهور این کشور، گفت این اظهارات ارتباطی با روابط ایران و امارات یا کره ندارد، اما مواضع و انتظارات جمهوری اسلامی ایران را به دولت متبوع خود منعکس می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد.

وب‌گاه عصر ایران

چین در تحققِ Plan B غرب (= ایجاد انزوای سیاسی و تشدید تحریم اقتصادی ایران) به واسطه یک عنصر یک درصدی در Package تفاهم با آمریکا، سهم خود را ایفا می کند.

وب‌گاه عصر ایران

عملیات تعمیرات این فازها ربطی به تحریم‌ها نداشت و با مدیریت بهتر و دقیق‌تر می‌شد به زمستان امسال برسد. توجه داریم که، وزیر نفت از مردادماه امسال منتظر زمستان سخت اروپا بود و از زمستان سخت کشور خودش غافل شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

امید جهان به پست اینستاگرامی شبکه من و تو درباره برگزاری کنسرتش در تالار وحدت واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز ما با پدیده‌های نوظهوری در فضای رسانه روبرو هستیم؛ دامنه صوت و تصویر فراگیر بسیار گسترده شده است و ضرورت توجه به جایگاه قانونی ساترا برای انتشار مجوز تولید و نمایش و مسئولیت جدی و انحصاری در خصوص صوت و تصویر فراگیر، باید به صورت ویژه مورد بازبینی و نظارت جدی قرار بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

هند که نیمی از جمعیت آن زیر 30 سال سن دارند، قرار است در سال‌های آینده سریع‌ترین رشد اقتصادی جهان را به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بازبینی آثار رسیده به بخش سودای سیمرغ به پایان رسیده و با توجه به مهلت داده شده برای تحویل نسخه نهایی آثار، جلسه جمع‌بندی هیأت انتخاب نهایتا تا 5 بهمن ماه رسما اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از عجیب ترین اتفاقات از سوی «جنت یانگ» رئیس آکادمی اسکار رقم خورد که در راس نهاد سینمایی برگزار کننده جوایز اسکار قرار دارد.