دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه فرارو

توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله 60 متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از 1200 گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از 1200 گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ در دفاع از داروین نونیز گفت که زمانی روبرت لواندوفسکی هم در دورتموند شانس های زیادی را خراب می کرد.

خبرگزاری تسنیم

پله اسطوره فوتبال برزیل پس از تحمل یک دوره بیماری، سرانجام در 82 سالگی جان سپرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پله به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار تلقی می‌شود که از سوی فیفا لقب «برترین» را گرفته است، همچنین یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی قرن بیستم به‌شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پله اسطوره فوتبال برزیل در 82 سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو بی وقفه زیر شلاق قضاوت‌های تند بوده اما در عین حال همچنان هواداران پرشمار خود را نیز دارد.

وب‌گاه گسترش

عبدالناصر همتی، سومین رئیس بانک مرکزی ضعیف در جهان از لحاظ ناکارآمدی در حفظ ارزش پول ملی در فاصله جولای 2018 تا مه 2021 بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالناصر همتی، سومین رئیس بانک مرکزی ضعیف در جهان از لحاظ ناکارآمدی در حفظ ارزش پول ملی در فاصله جولای 2018 تا مه 2021 بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشور قطر درحال حاضر اقدام جدیدی را برای اصلاح شرایط دریافت روادید هنگام ورود برای اتباع هندی، ایرانی و پاکستانی اجرا کرده است. اتباع این سه کشور برای درخواست ویزای قطر در بدو ورود باید شرایط خاص زیر را داشته باشند.