دوشنبه 16 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عصر ایران

تورم فرانسه در سال گذشته میلادی 2022 هم به 5.2 درصد رسید که کمتر از آلمان است.

وب‌گاه عصر ایران

روسیه یکی از متحدان استراتژیک ایران درپی حمله به کشور اوکراین به گونه‌ای می‌نمایاند!!! که ایران هم در ردیف یکی از مباشران و معاونان این حمله قرار دارد!!! این رویکرد برای ایران مشکلاتی در جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی همراه داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و به‌ویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟

وب‌گاه عصر ایران

بعد از این که حبیب‌الله دستگیر شد به شیوه خاصی به ایران منتقل شد؛ راهی که به راحتی می‌شود مأموران دولت سوئد را هم منتقل کرد. آنها باید بدانند که ما این حرکتشان را بدون انتقام نمی‌گذاریم و خودشان دیدند، کسانی به ایران منتقل شدند که در دورترین افق ذهنشان هم نمی‌توانستند تصور کنند که چنین اتفاقی برایشان خواهد افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از افراد فکر می‌کنند «نهج‌البلاغه» فقط یک کتاب مذهبی است و تنها از این بعد به مساله نگاه می‌کنند اما باید گفت «نهج‌البلاغه» یک کتابِ تربیتی، اخلاقی، فرهنگی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در همه ابعاد است.

وب‌گاه عصر ایران

امیدیه در استان خوزستان واقع است و میدان نفتی آغاجاری در محدوده این شهر قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فیات تیپو در کلاس های بدنه متنوعی (در سگمنت C) نیز دارد که شامل: 4 درب سدان، 5 درب هاچ بک، 5 درب کراس هاچ بک، 5 درب استیشن واگن و 5 درب کراس استیشن واگن می شود.

خبرگزاری تسنیم

مرحله اول مسابقات هندبال قهرمانی جهان با مشخص شدن چهره 24 تیم به پایان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

حکیم ابوالفتح عمربن ابراهیم الخیامی مشهور به «خیام» فیلسوف و ریاضیدان و منجم و شاعر ایرانی در سال 439 هجری قمری در نیشابور زاده شد. وی در ترتیب رصد ملکشاهی و اصلاح تقویم جلالی همکاری داشت. او اشعاری به زبان پارسی و تازی و کتابهایی نیز به هر دو زبان دارد. از آثار او در ریاضی و جبر و مقابله رساله فی شرح ما اشکل من مصادرات کتاب اقلیدس، رساله فی الاحتیال لمعرفه مقداری الذهب و الفضه فی جسم...

وب‌گاه عصر ایران

مهریه را باید به کارکرد اصلی اش بازگرداند و آن را از ورطه سوداگری و سودجویی نجات داد. مهریه ای که در گذر زمان فاقد قدرت خرید شده باشد و مهریه ای که در گذر زمان به وسیله ای برای تجارت تبدیل شده باشد، هر دو در تضاد با بنیان خانواده و منافع عمومی جامعه است.

وب‌گاه عصر ایران

مراد مرادی کرناچی یکم آبان ماه 1401 با حکم استاندار تهران، به‌عنوان سرپرست معاونت امنیتی، انتظامی فرمانداری تهران منصوب شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

فایزه هاشمی خواهر مهدی هاشمی نیز همچنان در بند نسوان زندان اوین در بازداشت به سر برده و منتظر صدور حکم دادگاه است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در مسیر تعامل با دنیا قرار گیریم و آرام آرام فشارها برطرف شود و مقداری فضای نفس کشیدن به کشور داده شود، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی هم می‌توانند از این وضعیت استفاده کرده و وضعیت خود را بهبود بخشند.

وب‌گاه عصر ایران

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی جالب از نجات مرغابی‌های گرفتار در سرمای منفی 20 درجه مشهد به دست نیروهای شهرداری و آتش نشانی.