سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس)

آخرین جلسه تمرینی ازبکستان با حضور ستاره‌های این تیم برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سرکو کاتانچ در حالی به مصاف ایران خواهند رفت که در ورزشگاه خانگی و با حضور پرتعداد تماشاگران، امیدوار به شکست تیم‌ملی و کسب اولین جام قهرمانی تورنمنت کافا در رده بزرگسالان خواهند بود.

آنها آخرین جلسه تمرینی را در ورزشگاه تاشکند برگزار کردند و البته این در شرایطی است که برای بازی فردا سرمربی خود را در اختیار نخواهند داشت و بدون حضور کاتانچ که گرفتار بیماری شده، پای به زمین می‌گذارند.

ازبکستان تیمی است که بعد از افت چند ساله، حالا کم کم قدرت خود را بازیافته و امیدوار است با سرمربی مشهور خود در جام ملتهای آسیا به موفقیت برسد. آنها 8 لژیونر در ترکیب خود دارند که از لیگ عربستان، روسیه، بلاروس، ترکیه، قزاقستان و البته سطح اول ایتالیا پای به اردوی تیم خود خواهند گذاشت.

مهمترین لژیونر این تیم الدور شومورودوف است که در خط حمله اسپتزیا حضور دارد و با 64 بازی و پشت سر ایگور سرگییف، بیشترین تعداد حضور ملی را در جمع ازبکها دارد.

با این حال جلال‌الدین ماشاریپوف نامی شناخته‌شده‌تر برای اهالی فوتبال در ایران است. ماشاریپوف که با پاختاکور سابقه درخشش مقابل تیمهای ایرانی را دارد، این فصل در النصر هم‌تیمی کریستیانو رونالدو شده و بهترین بازیکن خط میانی ازبکستان محسوب می‌شود.

کم‌تجربه‌ترین بازیکنان ازبکستان در خط دروازه این تیم هستند. جایی که اوتکیر یوسوپوف با 14 بازی ملی از بیشترین شانس برای تقابل با مهاجمان ایران برخوردار است.

ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس) 2
ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس) 3
ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس) 4
ازبکستان با رفیق رونالدو علیه ایران (عکس) 5