پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

از افطاری ساده تا جشن‌های ویژه کودکان / ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی برج میلاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
از افطاری ساده تا جشن‌های ویژه کودکان / ویژه برنامه‌های نوروزی و رمضانی برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد گفت: این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به تلاقی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، مجموعه برج میلاد علاوه بر اینکه میزبان مسافران نوروزی پایتخت است.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه‌های گسترده‌ای را برای شهروندان به مناسبت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته که تا پاسی از شب این برنامه‌ها در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

حیدری ادامه داد: ساعت بازدید از برج میلاد برای بازدیدکنندگان 10 تا 23 است، اما ویژه برنامه‌های رمضانی و شاد گروه‌های هنری تا ساعت 2 بامداد در مجموعه ادامه خواهد داشت که در ساعات پس از افطار شهروندان در کنار خانواده‌های خود، لحظات خوش و ماندگاری از نوروز 1403 را در برج میلاد تهران ثبت کنند.

مدیرعامل برج میلاد تاکید کرد: جشنواره نوروز از 28 اسفند امسال تا 10 فروردین سال جدید و جشنواره رمضانی تا پایان ماه مبارک رمضان (23 فروردین ماه) در این مکان ادامه دارد.

حیدری در تشریح برنامه‌های نوروزی برج میلاد گفت: فضاسازی‌های محوطه متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده همچنین نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی و نمایش صنایع دستی و سوغات شهر‌های ایران تا پایان ماه مبارک رمضان در آبراه شرقی و غربی، محوطه برج میلاد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم شهر‌های مختلف ایران، می‌توانند از این غرفه ها، سوغات و صنایع دستی هر شهری را تهیه کنند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه برگزاری کنسرت‌های نوروزی مرکز همایش‌ها تا هشتم فروردین ادامه دارد، افزود: در ایام نوروز پنج کنسرت در این مرکز برگزار می‌شود که طرفداران بهنام بانی، آرون افشار، احسان یاسین، سهراب پاکزاد و آرش و مسیح در این ایام می‌توانند برای دیدن کنسرت‌ها به برج میلاد بیایند.

وی یادآور شد: سوم فروردین کنسرت بهنام بانی، 4 فروردین آرون افشار، 5 و 6 فروردین احسان یاسین، هفتم فروردین سهراب پاکزاد و هشتم فروردین آرش و مسیح در 2 سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران کنسرت خواهند داشت.

به گفته مدیرعامل برج میلاد، این جشنواره به روال سال‌های گذشته محفلی خانوادگی است که برای همه گروه‌های سنی، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی غرفه بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

حیدری با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه پربرکت رمضان گفت: ما در شرایطی به استقبال نوروز می‌رویم که ماه پر فیض رمضان آغاز شده و بر این اساس چایخانه برای پذیرایی از روزه داران در قالب افطاری ساده برای بازدیدکنندگان در محوطه برج برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره رمضانی برج میلاد تا ساعت 2 بامداد میزبان شهروندان و علاقه‌مندان است، اضافه کرد: برپایی استیج‌های هنری و شاد، جنگ‌های نوروزی کودک در محوطه، حضور تن پوش‌های عروسکی از دیگر برنامه‌های مجموعه برج میلاد است.

بگفته مدیرعامل برج میلاد، جشنواره رمضانی برج میلاد در شب‌های قدر 10، 12 و 14 فروردین تا ساعت 17 میزبان شهروندان است، این مجموعه در روز 13 فروردین مصادف با شهادت حضرت علی (ع) تعطیل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری