پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

تهران در نیمه دوم مهر میزبان اجراهای بسیاری از گروه‌های موسیقی در ژانرهای مختلف خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

در روزهای آینده بیش از 30 کنسرت در 8 سالن تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای آینده بیش از 30 کنسرت در 8 سالن تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل جدید برگزاری کنسرت‌ها در حالی آغاز می‌شود که تنور داغ کنسرت‌های پاپ نسبت به دوره‌های پیشین داغ‌تر ولی فرآیند برگزاری کنسرت‌های غیرسرگرم کننده در مسیر نزولی‌تری به لحاظ کمیت قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل، زوج معروف سینمای ایران مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بودند که بخشی از این برنامه در فضای مجازی فراگیر شد. رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل، زوج معروف سینمای ایران مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بودند که بخشی از این برنامه در فضای مجازی فراگیر شد. مهدی پاکدل در این برنامه در واکنش به بازی رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا در زخم‌کاری گفت به او گفته‌ام دیگر حق نداری در فیلمی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین مهدویان فوتبالی بودن خود را در دیالوگ‌های زخمِ کاری هم نشان می‌دهد. محمدحسین مهدویان فوتبالی بودن خود را در دیالوگ‌های زخمِ کاری هم نشان می‌دهد. سریال زخم کاری 3 مدتی است در شبکه نمایش خانگی شروع به پخش شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از سریال «زخم کاری» با عنوان «وقتی قالیباف از پزشکیان می‌پرسه چی شد تو اینقدر رای آوردی؟؟» در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود. نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته اعلام شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند و محمدباقر قالیباف در کمال ناباوری با فاصله زیاد، سوم شد تا چهارمین ناکامی وی در راه پاستور ثبت شود.

وب‌گاه عصر ایران

استایل جدید نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی را می بینید. عکسی از نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی را می بینید. به گزارش عرشه آنلاین؛ نعیمه نظام‌دوست عکسی از خود در کنسرت بهنام بانی منتشر کرد. استایل زیبا و شاد او در این کنسرت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکسی از نعیمه نظام‌دوست در کنسرت بهنام بانی را می بینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترانه «تنهام نذار» با صدای بهنام بانی یک بار دیگر بینندگان این سریال را سورپرایز کرد. این ترانه برای فصل نخست زخم کاری ساخته شده بود که با استقبال ویژه طرفداران این خواننده همراه شد. فصل سوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری، عرفان ناصری، فاطمه مسعودی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای آینده تا تاریخ 15 تیرماه قریب به 40 کنسرت در 9 سالن تهران برگزار می‌شود.