چهارشنبه 4 مهر 1403

از پول ندادن استقلالی‌ها تا صف طولانی برای آب خوردن + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
از پول ندادن استقلالی‌ها تا صف طولانی برای آب خوردن + فیلم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که مسئولان استقلال با وجود میزبانی‌شان در دربی 104 پولی برای برگزاری این بازی هزینه نکردند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکصدوچهارمین دربی پایتخت از ساعت 19 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود.

* هواداران دو تیم که از ساعت‌ها قبل در اطراف ورزشگاه حاضر شده بودند، به طور جداگانه از درهای شرقی (هواداران پرسپولیس) و درهای غربی (هواداران استقلال) وارد ورزشگاه شدند.

* هواداران پرسپولیس در واکنش به حضور رامین رضاییان معتقد بودند که شماره 10 استقلال از حضور در این تیم پشیمان خواهد شد و متوجه خواهد شد که چه اشتباهی کرده است.

حکیم: بهترین VAR را در دربی 104 خواهیم داشت

* تعدادی از هواداران نسبت به بازار سیاه بلیت‌فروشی اعتراض داشتند و می‌گفتند که قیمت 250 هزار تومانی بلیت، در بازار سیاه با قیمت یک میلیون تومان به فروش می‌رسید.

* هواداران پرسپولیس پیش از شروع دربی 104 علیه جواد نکونام سرمربی استقلال شعار «حیا کن رها کن» سر دادند.

* با اعلام مدیر پروژه VAR، دربی 104، برای اولین بار در ایران با استفاده از 15 دوربین برگزار خواهد شد.

* مهرداد محمدی که به دلیل انضباطی محروم است، همراه اعضای تیم استقلال وارد ورزشگاه شد. احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز همراه این تیم به ورزشگاه امام خمینی آمد.

* ایوب العملود که گفته می‌شود مصدوم است و در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد، همراه سرخپوشان به ورزشگاه آمده است.

* تیم داوری دربی 104 در فاصله 2 ساعت به آغاز بازی با لباس شخصی وارد زمین شد تا از شرایط چمن زمین بازدید کند.

* محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به پرداخت حق میزبانی ورزشگاه اراک توسط استقلالی‌ها گفت: این باشگاه هیچگونه پرداختی نداشته است، ابتدا که قرار بود 2 میلیارد پرداخت کنند اما بعد از رایزنی یک میلیارد تخفیف گرفتند که همان مبلغ را هم هنوز پرداخت نکردند.

* با وجود استقبال زیاد هواداران دو تیم، شرایط رفاهی خیلی خوبی در ورزشگاه مهیا نیست و خیلی از هواداران از شرایط آب‌خوری و... ابراز نارضایتی کردند. وضعیت آب‌خوری به شدت بد بود و تماشاگران برای تهیه آب آشامیدنی صف طولانی تشکیل دادند.

.

* گاریدو هنگام ورود به زمین، مورد استقبال و تشویق شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

از پول ندادن استقلالی‌ها تا صف طولانی برای آب خوردن + فیلم 2
از پول ندادن استقلالی‌ها تا صف طولانی برای آب خوردن + فیلم 3