شنبه 21 مهر 1403

استاندار بوشهر: سوم خرداد نماد پایداری ملت در دفاع از کشور است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار بوشهر: سوم خرداد نماد پایداری ملت در دفاع از کشور است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از پایداری، ایثار، فداکاری و پیروزی مردم در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

عبدالکریم گراوند روز شنبه در پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر افزود: این رخداد ماندگار، تابلویی زیبا از سلحشوری، رشادت، ایمان و جان‌فشانی مجاهدانی غیور همچون شهید محمد جهان آراست که برای حفظ ذره ذره خاک ایران تا آخرین قطره خون خود مردانه جنگیدند وحماسه‌ای آفریدند که دشمنان ایران را ذلیل و جلوه‌ای ای بارز از امدادهای الهی را به جهان نشان داد.

وی بیان کرد: آزادی خرمشهر، نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم مومن ایران در عرصه دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب و تمامیت ارضی کشور بود.

استاندار بوشهر ادامه داد: این فتح الفتوح تا آنجا مهم و غیرممکن می نمود که حضرت امام خمینی ره فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی این مناسبت مهم را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم استان بوشهر تبریک گفت.

سوم خرداد سال 61 رزمندگان سپاه اسلام در عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند.

*س_برچسب‌ها_س*