جمعه 7 اردیبهشت 1403

بیت المقدس

بیت المقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در 40 دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه اسرائیل پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دهها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اه حل دو دولتی بر اساس مرزهای 1967، به همراه مذاکراتی در مورد بازگشت پناه جویان، شهرک سازی اسرائیل و وضعیت بیت المقدس. اسرائیل باید بپذیرد هیچ صلحی وجود نخواهد داشت مگر اینکه این مسائل محقق شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا در اذهان جهانیان شکست ناپذیر نمایان شود اما حمله ایران به اسرائیل همه تلاش های این رژیم را با شکست مواجه کرد و موجب شد تا پاسخ آن ها به ایران نیز شکست بخورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ترکیه که در عراق به سر می برد، دقایقی پیش وارد اقلیم کردستان عراق شد.

خبرگزاری تسنیم

ما بیشتر احسان حدائق را در مدرسه می‌بینیم و مشغول مبارزه. اما گاهی هم کتاب دستمان را می‌گیرد و می‌برد مسجد، یا یک وقت‌هایی هم سر از خانه همسایه درمی‌آوریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی حمله اسرائیل به اردوگاه نور شمس در طولکرم، جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی گروهی از بازیگران عرب با اسرائیل در جریان پاسخ ایران به این رژیم، گمانه زنی هایی را در باب تمایل این گروه از کشورها جهت نزدیکی به تل‌آویو مطرح کرد؛ با این همه منتقدان باور متفاوتی دارند و می‌گویند که اعراب بعد از تراژدی غزه دیگر به تل‌آویو اعتمادی ندارند و صرفا برای جلوگیری از جنگ تمام عیار موقتا با این بازیگر هم صدا شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اسرائیلی از برنامه تل‌آویو برای توسعه دو کانون شهرک‌سازی در جاده استراتژیکی که نوار غزه را به دو نیمه تقسیم می‌کند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه عربستان سعودی با اظهار تأسف از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان تأکید کرد ممانعت بر سر این امر به تقویت سرکشی اسرائیل و ادامه نقض قوانین بین المللی می انجامد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه عربستان سعودی تأکید کرد ممانعت بر سر این امر به تقویت سرکشی اسرائیل و ادامه نقض قوانین بین المللی می انجامد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اما آنچه موجب می شود یک سیاستمدارقمار باز خود را دارای شانس پیروزی بداند و این چنین مثل آمریکا پس از انقلاب 1979 ایران، مدام از جیب مردم آمریکا قمار کند و باخت های پی در پی را به روی خودش نیاورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست امروز شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین گفت: ما حق عضویت کامل را با تصمیم بین المللی داریم نه از طریق مذاکره.