یک‌شنبه 8 مهر 1403

استاندار خراسان شمالی درگذشت مادر شهیدان افتخاری را تسلیت گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار خراسان شمالی درگذشت مادر شهیدان افتخاری را تسلیت گفت

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی درگذشت حاجیه‌خانم «فاطمه زینل‌زاده» مادر شهیدان سیداحمد و سیدهاشم افتخاری در شهرستان فاروج را تسلیت گفت.

محمدعلی شجاعی در این پیام که روز دوشنبه صادر شد، آورده است: شجاعت و استواری مادران شهید که به شایستگی و به تمام معنا معتقد و پیرو حقیقی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند در دنیا بی نظیر و مانند خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزوده است: مادرانی که نه تنها جگرگوشه های خود را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده اند بلکه خود نیز با عشق و بی منت، در صحنه های مختلف دفاع مقدس حضور داشته اند.

استاندار خراسان شمالی با تسلیت این مصیبت به خانواده شهیدان افتخاری و طلب آمرزش برای آن بانوی مرحومه، ابراز امیدواری کرده است که همه مسوولان با رفتار، کردار و خدمت شایسته به مردم و بخصوص خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در پیشگاه باری تعالی سربلند بیرون آیند.

مادر شهیدان سیداحمد و سیدهاشم افتخاری، از شهرستان فاروج خراسان شمالی روز دوشنبه به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید سید احمد افتخاری متولد سال 1347 بود و به عنوان طلبه و از طریق بسیج به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود که در سال 1365 به درجه رفیع شهادت رسید. برادر وی شهید سیدهاشم افتخاری نیز که متولد 1343 بود در سال 1362 در عملیات والفجر 3 به شهادت رسیده بود.

*س_برچسب‌ها_س*
استاندار خراسان شمالی درگذشت مادر شهیدان افتخاری را تسلیت گفت 2