سه‌شنبه 24 مهر 1403

استاندار: فرمانداران کنترل ورودی‌های شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را نظارت کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: فرمانداران کنترل ورودی‌های شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را نظارت کنند

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع کرونا، فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان کنترل مبادی ورودی شهرستان‌ها به خصوص در تعطیلات عید سعید فطر را با جدیت پیگیری کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در دومین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: ماموران ایست و بازرسی مستقر در ورودی شهرستان‌ها در صورت مشاهده افراد آلوده به ویروس کرونا آنان را برای بستری، درمان و قرنطینه هدایت کنند.

وی افزود: از تمامی هم‌وطنانی که قصد سفر به چهارمحال و بختیاری را دارند تقاضا می‌شود تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا به این استان سفر نداشته باشند.

عباسی تصریح کرد: با توجه به تبدیل وضعیت زرد به قرمز برخی استان‌های همجوار با چهارمحال و بختیاری، احتمال شیوع ویروس کرونا با افزایش مسافرت‌ها وجود دارد.

وی یادآور شد: به همین لحاظ از مردم تقاضا می‌شود تا از هرگونه سفر و ترددهای غیرضروری خودداری و پرهیز کنند.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرداران استان از هرگونه برپایی چادر و اسکان مسافران و گردشگران در مکان‌های عمومی، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری جلوگیری کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این راستا به ماموران شهرداری‌های استان کمک کند.

عباسی تاکید کرد: تمامی مراکز خدماتی مرتبط با مکان‌های تفریحی و توریستی در تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*