یک‌شنبه 6 آبان 1403

استاندار قم درگذشت مادر شهیدان کوه پیما فردویی را تسلیت گفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار قم درگذشت مادر شهیدان کوه پیما فردویی را تسلیت گفت

قم - ایرنا - سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم در پیامی درگذشت مادر شهیدان ابوالفضل و علی کوه پیما فردویی را تسلیت گفت.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: خبر درگذشت حاجیه خانم جعفریان مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالفضل و علی کوه پیما فردویی، موجب تاسف گردید.

پیام حاکیست: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، فقدان این بانوی فداکار را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف و شهید پرور استان قم تسلیت عرض می‌کنم.

مادر شهیدان ابوالفضل و علی کوه‌پیما فردوئی، حاجیه خانم سلطان جعفریان بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

ابوالفضل و علی از شهدای روستای شهید پرور فردو هستند روستایی که به نسبت جمعیتش بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

ابوالفضل در دی ماه سال 1340 متولد شد. وی به عضویت سپاه در آمد و در سن 24 سالگی در تیر ماه سال 1365 عملیات کربلای یک منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

برادرش علی که سه سال از او کوچکتر بود نیز در بهمن همان سال در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این مادر بزرگوار امروز ساعت 16 از مقابل مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها