استاندار: مردم سمنان فاصلهگذاری اجتماعی را همچنان رعایت کنند
سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به همراهی شهروندان استان در روز طبیعت با ماندن در خانه، گفت: مردم همچنان اصول فاصلهگذاری اجتماعی را برای رفع ناملایات رعایت کنند.
علیرضا آشناگر در پیامی که روز پنجشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، افزود: سیزدهم فروردین 1399 در استان سمنان، به مدد خداوند سبحان و همراهی بسیار خوب مردم قانونمدار و بااخلاق، به جلوهای ناب و بی بدیل از مشارکت و همراهی آحاد مختلف مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نمادی از توکل به خداوند سبحان و صبر در برابر ناملایمات تبدیل شد. وی تاکید کرد: برخورد لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از مردم عزیز و ارجمند استان که با توجه کامل به مقررات و ضوابط اعمال شده، با ماندن در خانه و پرهیز از سفر به مناطق سیاحتی و گردشگری، تجربه ای نو در همکاری و همدلی تمام ایرانیان خلق نمودند ابراز نمایم. استاندار سمنان در این پیام افزود: همچنین از تلاش پیگیر و چشمگیر نیروی انتطامی و تمامی عزیزانی که در به وجود آمدن این خاطره دلنشین یاریگر بودند قدردانی و آرزو میکنم با استمرار همکاری مردم و تلاش نیروهای بهداشت و درمان به زودی شاهد ریشهکنی این بیماری باشیم و دوباره جلوه های دلنشین شادی و نشاط را از جای جای وطن نازنین و استان بافرهنگ سمنان نظاره گر باشیم. بر اساس خبر رییس پلیس راه استان سمنان به ایرنا درباره ادامه محدودیتها و ممنوعیتهای تردد در محورهای سمنان بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان این استان در روز طبیعت به توصیهها عمل کردند و تردد در جادههای این استان 90 درصد کاهش داشت.
*س_برچسبها_س* *س_پرونده خبری_س*